Skip to main content

Beste medewerker van KPN,

Sinds enkele jaren heb ik naast een mobiel abonnement ook een thuisabonnement van KPN. Om de een of andere reden is bij dat contract een fout geslopen in mijn voorletters. Hierover heb ik meerdere keren gebeld, gemaild en ben ik in de winkel geweest. Zonder resultaat dus. Is dit op te lossen door jullie?

Gegroet, Wouter

@Winssen Hi Wouter, ik lees dat je al een aantal pogingen hebt gedaan, maar dat de voorletters bij een van jouw abonnementen niet klopt. 

Wil je je forumprofiel invullen en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Vul de voornaam en achternaam velden in zoals het moet zijn. Geef in het veld ‘persoonlijke opmerking’ even aan, ter verificatie, wat je nu als naam ziet in je MijnKPN. Voeg ter verificatie ook je geboortedatum en laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer toe. Dan ga ik vervolgens kijken of ik dit kan aanpassen, of dat hiervoor een contractsovername proces nodig is.


@Alexandra , Ik heb het profiel ingevuld. Bij voorbaat dank voor je hulp!


@Winssen Dankjewel, voeg je je postcode, huisnummer en klantnummer nog toe? Dan kijk ik er voor je naar.


@Alexandra

heb je gevraagde gegevens toegevoegd


@Alexandra

heb je gevraagde gegevens toegevoegd

Super, dankjewel. Ik heb je gegevens gecontroleerd en opnieuw opgeslagen. Ik verwacht dat 't nu goed staat op de volgende factuur, wacht deze even af. Mocht het dan toch niet zo zijn, of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.