Skip to main content

In September ben ik overgestapt naar KPN door de deal dat ik een console Kon kiezen. Het overstappen konden wij pas 2 weken geleden doen wat geen probleem is maar ik heb nog geen voucher code binnen die ik eigenlijk 2 weken na aansluiten binnen zou moeten krijgen. Moet ik nog afwachten of is er iets anders aan de hand?

Ik heb hetzelfde probleem. Ook nog niks ontvangen of gehoord. Ook 2 weken geleden mijn modem geïnstalleerd voor tv en internet. 

Ik heb vandaag gebeld en ze zeiden dat het nog 2 weken ging duren maar ik heb net nadat ik had gebeld de code binnen gekregen en mijn ps5 besteld!

Welk telefoonnummer heb je gebeld?

Bij de kpn hulpbot een terugbelverzoek ingediend en werd gelijk teruggebeld.

Hi @Justin0162, welkom op onze community. 

Fijn om te lezen dat je de voucher inmiddels hebt ontvangen. 

Mochten er gebruikers zijn die na ongeveer 2 weken geen voucher hebben ontvangen, maak dan hier een terugbelafspraak net als Justin. Iets naar beneden scrollen en dan rechts. 

In September ben ik overgestapt naar KPN door de deal dat ik een console Kon kiezen. Het overstappen konden wij pas 2 weken geleden doen wat geen probleem is maar ik heb nog geen voucher code binnen die ik eigenlijk 2 weken na aansluiten binnen zou moeten krijgen. Moet ik nog afwachten of is er iets anders aan de hand?

Ik ben op 1 nov gestart met kpn nog geen code of voucher.  Lekker begin . Fijn overstappen. 

Dan zou ik toch even het advies van Alex volgen en even contact zoeken ​@Rmps5

Reageer