Skip to main content

Ik heb sinds vandaag glasvezel maar mijn kabel i helaas ook te kort. Ook een mail gehad met een voucher code voor een langere kabel maar blijkt helaas niet te werken. Ik moet dus 15 meter overbruggen maar kan hem niet bestellen helaas. Hoop dat iemand mij kan helpen. Bedankt alvast. 


*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @F1Williams, welkom op ons forum!
Eigenlijk adviseren we hier de rode bijgeleverde kabel te gebruiken (maximaal 2 meter). Ik kan de 15 meter kabel ook niet gratis opsturen.


Hallo @F1Williams gewoon in de dichtstbijzijnde computerwinkel, onderdelenshop of MM of BCC of Expert kopen, kwaliteit minimaal CAT5e.

 


Hoi @F1Williams, welkom op ons forum!
Eigenlijk adviseren we hier de rode bijgeleverde kabel te gebruiken (maximaal 2 meter). Ik kan de 15 meter kabel ook niet gratis opsturen.

Dankuwel voor uw reactie. Het gaat mij eigenlijk om de mail met de vouchercode vanuit jullie en dat deze niet werkt in de shop waar jullie mij heen sturen. 


Hallo @F1Williams gewoon in de dichtstbijzijnde computerwinkel, onderdelenshop of MM of BCC of Expert kopen, kwaliteit minimaal CAT5e.

 

Dat snap ik maar als ik een mail met een vouchercode krijg om een kabel aan te schaffen via kpn dan heb ik liever wel dat het werkt. 


Ik heb mijn collega's van de logistieke afdeling even gevraagd hiernaar te kijken @F1Williams. Als ik reactie van ze heb hoor je van me, als ze hem opgestuurd hebben krijg je daar automatisch bericht over!


Ik krijg net mail terug van mijn collega's @F1Williams dat ook zij deze kabels niet los op kunnen sturen. Werkt de code wel voor de andere kabels?


De vouchercode werkt ook niet voor andere kabels dus ik weet niet helemaal wat KPN zijn bedoeling is om zn vouchercode mee te sturen terwijl je er niks mee kan.


. . .
Eigenlijk adviseren we hier de rode bijgeleverde kabel te gebruiken (maximaal 2 meter).

Adviseren ?

Is dat nog een automatisme uit de DSL kabels ?  :-)

Een ethernetkabel kan binnenshuis niet over de maximale lengte heen gaan.

 


Een ethernetkabel kan binnenshuis niet over de maximale lengte heen gaan.

Hallo @KeesYagi , dat kan zat, als je huis maar groot genoeg is😀, maar het zal in de praktijk weinig voorkomen dat consumenten een langere netwerkkabel dan 100 meter nodig hebben.

 


Ehh @KeesYagi, dat klopt inderdaad. Blijkbaar is dat nu niet meer het advies geloof ik. Weer iets nieuws geleerd!

@F1Williams de enige kabel die ik kan laten nasturen zijn kabels van 2,6 of 10 meter. Ik zie wel dat je een serviceplus abonnement hebt. Kun je hierover eens met mijn collega's bellen op 0800-0402? Misschien dat zij hier meer opties in hebben.