Skip to main content

Hallo

Ik heb een vraag over het wijzigen abonnement internet thuis

Ben overgestapt van provider naar kpn met een abo van een jaar en word vrijdag 22 maart aanstaande aangesloten door monteur.

De aanbieding was 6maanden 35 en 6 maanden 52,50 euro

Nu wou ik dat veranderen naar een 2 jarig abo 1 jaar 35 euro en daarna 1 jaar 52,50.

Heb de klantenservice gebeld maar dat gaat niet omdat ik dan eerst alles ongedaan zou moeten maken en de overstapservice zou ongedaan gemaakt worden . ook de monteurs afspraak zou dan komen te vervallen.

Ik zou eerst maar een tijdje het 1 jarig abo moeten hebben en daarna wijzigen. Nu begrijp ik als je al aangesloten bent dat daar een heleboel administratie achter zit maar als je nog niet aangesloten bent zou het toch niet zo moeilijk moeten zijn?

Is er een modje die dit kan uitleggen?

Ha @Spike11 je zou denken dat een verandering heel simpel is maar om de verbinding in orde te maken is er sprake van een echte leverstraat. En de order zal al bijna opgetuigd zijn. Het enige wat kan is stoppen en een nieuwe order inleggen. Dat houdt in dat de order weer opnieuw de leverstraat in gaat en het dus nooit as vrijdag klaar kan zijn. 


Ha @Spike11 je zou denken dat een verandering heel simpel is maar om de verbinding in orde te maken is er sprake van een echte leverstraat. En de order zal al bijna opgetuigd zijn. Het enige wat kan is stoppen en een nieuwe order inleggen. Dat houdt in dat de order weer opnieuw de leverstraat in gaat en het dus nooit as vrijdag klaar kan zijn. 

Ik heb het ook niet veranderd maar was benieuwd wat de moeilijkheid is om alleen het abo te veranderen


Dat is dan inderdaad de huidige order annuleren en een nieuwe order plaatsen. Levertijd ca 3 weken. Jij mag het zeggen 😉.Â