Skip to main content

Goedendag,

Ik heb meerdere vragen en zal ze proberen zo duidelijk mogelijk te stellen.

Momenteel ben ik klant bij de concurrent. Eind januari krijgen we de sleutels van onze nieuwe woning, die heeft een glasvezelaansluiting. Daarom wil graag vanaf eind januari een glasvezel abonnement afsluiten bij KPN.

Mijn mobiele telefoon is al eerder aan vervanging toe, ik ben een fervent iPhone-gebruiker, dus ik wacht de nieuwe toestellen af en ben voornemend om dan al een nieuw toestel met abonnement af te nemen.
Laat ik daarvoor eind september aanhouden.

Vraag 1: Dat betekend dat ik dus geen gebruik kan maken van het combivoordeel, omdat ik vanaf eind september een mobiel abonnement afneem en pas vanaf eind januari een vaste aansluiting heb.
Is de combi-korting dan wel van toepassing vanaf het moment dat ik een vaste aansluiting heb of heb ik de volledige looptijd van mijn mobiele abonnement geen recht op het combivoordeel?

Vraag 2: Ik wil natuurlijk zo snel mogelijk na het ontvangen van de sleutel gebruik kunnen maken van de vaste aansluiting in de nieuwe woning. Wat is een goed moment om de bestelling te plaatsen om zeker te zijn dat ik alle hardware en een werkende aansluiting heb in de nieuwe woning?

Alvast bedankt voor de hulp!
B.G. Hilhorst

Dag @B.G. Hilhorst combivoordeel krijg je vanaf het moment dat de beide abonnementen actief zijn op hetzelfde adres. Qua levertijd is het verstandig om minimaal 4 weken aan te houden.  Is dat het antwoord op je vraag?


Beste Joep, bedankt voor de reactie. Volledig duidelijk zo!