Skip to main content

Ik ga binnenkort verhuizen, maar wil op mijn oude adres nog wel even internet houden, kan dat?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Nee behalve als je het bestaande abonnement opzegt en op het nieuwe adres een nieuw abonnement neemt. Je bent dan wel eventuele mailadressen en opnames kwijt.


Oke dus als ik mijn abonnement mee neem, moet ik het dus zelf aansluiten? :zipper_mouth:


Nu stel je een hele andere vraag, die eigenlijk niet is gerelateerd aan je eerdere vraag.

Je eerdere vraag suggereert dat je zowel op je nieuwe huis-adres, als het oude huis-adres nog een overlapping zou willen hebben van de internet-connecties?
(Internet op het nieuwe adres al actief, terwijl die op de oude nog even doorloopt).

Die optie kan alleen met “twee” separaat werkende connecties, ofwel twee abonnementen.
Op het nieuwe adres een nieuwe connectie, terwijl op het oude adres deze nog niet is opgezegd.

Bij een gewone verhuizing, worden eerst de voorbereidingen getroffen voor een nieuwe aansluiting. Op een bepaald moment wordt de connectie op het oude adres verbroken, en dan overgezet op het nieuwe adres, met alle achterliggende abonnementsgegevens, mailboxen en/of TV-opnames etc. intact.


Dankjewel voor je antwoord!!