Skip to main content

ik heb al een abbo die is allang afgelopen maar ik wil nu profiteren een nieuw abbo wat sneller is en goedkoper en een xbox krijgen maar als je al klant bent gaat die waaier niet op.ik kan kiezen tussen kpn hissel maar die is weer duurder dan mijn huidige

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Vissenkom je abo is niet afgelopen, je vaste contract wel en is nu een contract voor onbepaalde tijd geworden met de opzegtermijn van 1 maand.

Verlengen hoeft niet, is in feite een nieuw contract afsluiten als bestaande klant.

Als het aanbod binnen MijnKPN je niet aanstaat of te duur uitvalt laat je het huidige contract gewoon lopen zoals het is.

Alléén nieuwe klanten komen voor dat soort aanbiedingen in aanmerking, dat heb jij ook gehad toen je bij KPN kwam.

KPN heeft maandelijks wel leuke dingen voor bestaande klanten, zie hiervoor MijnKPN en/of de nieuwsbrieven en dit forum.

 


nieuw abbo wat sneller is en goedkoper

Tja, sneller en minder kosten dan nu met lage(re) snelheid spreekt elkaar al tegen natuurlijk. Snelheid kost ook geld.

Je kunt nu Hussel nemen. Met bv 100 Mb/s. Dan betaal je 47,50. Je hebt denk ik ook TV. Het basispakket zonder opnemen kost 10 euro. Vaste telefoon nog 2.
Dan kom je dus minimaal op 59,50 uit.
Heb je pakketten dan kosten die extra. Opnemen is 4,99, maar van af 2de decoder gratis toegevoegd.
Verder krijg je het pluspakket gratis indien je ook minimaal 1 mobiel abonnement bij kpn hebt.

Aangezien je niet aangeeft welk pakket je nu hebt en met welke extra's (zoals tv-pakketten) blijft bovenstaande wel wat algemeen.

Ikzelf betaal nu onder Alles-in-1 veel meer. En met dezelfde snelheid zou ik een kleine 3 euro meer kwijt zijn. Nieuw is niet (altijd) goedkoper. En meer snelheid al zeker niet!


Goedemiddag @Vissenkom en welkom hier op het forum :)

 

Ik zie dat @JanD & @PeterG eigenlijk al heel goed uitleggen hoe de vork in de steel zit en kan daar verder weinig aan toevoegen!