Skip to main content

Ik heb sinds 8 augustus een internet, tv, en vast bellen abonnement.

Bij dat abonnement zou ik een welkomst geschenk krijgen.

Maar ik heb daar tot nu toe nog niets over gehoord qua leverings datum ?

Duurt meestal een week of twee en nu in de vakantietijd misschien wat langer. Staat het wel op de orderbevestiging?


Ja er staat in de bevestiging wel dat er een Philips smart TV bij zit.

Alleen staat er nu opeens niet meer bij welke type en schermformaat ?

Ik heb deze deal vooral afgesloten omdat het een 43 inch tv bedroeg !


Ik lees ook iets over een aanmeldings formulier die je moet invullen voor zo’n welkomscadeau.

Ik heb geen aanmeldings formulier ontvangen van KPN.

Las ergens dat je dat aanmeldings formulier 1 dag na de activatie van je signaal krijgt...


Hallo @Pierre1970, leuk dat je voor KPN hebt gekozen! 💚

Het welkomstcadeau wordt door Sidekix verzonden zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Heb je de e-mail ontvangen en wacht je nog steeds op jouw cadeau? Dan kan je het beste contact met Sidekix opnemen. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar via het telefoonnummer 088 6237 006. Sidekix gaat over het leveren van de cadeaus en kan je daar meer over vertellen.

Is jouw abonnement al langer dan 2 weken actief en heb je nog geen e-mail van ons ontvangen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0800 0402.


Nou mijn abbonement is al bijna 3 weken actief.

En ik heb nog steeds geen enkele mail gekregen over het welkomstcadeau…

Niet over wanneer, niet over niks aangaande het cadeau !

Dus ja, helaas zal het bellen worden naar dat nummer.

Echter ik vind dat bellen echt heel vervelend naar de klantenservice.

Het loopt vaak uit op een teleurstelling.

Heel vervelend dat ik als klant zelf achter bepaalde dingen aan moet gaan.


Ik zie dat je jouw profiel hebt ingevuld, dus ik heb even een kijkje voor je kunnen nemen. Ik zie dat de facturatie van jouw abonnement gestart is op 17 augustus. Dat betekent dat je vandaag op precies 2 weken na activatie zit. Je zou dus één dezer dagen een e-mail met Track & Trace moeten krijgen. Mocht je volgende week nog niks hebben ontvangen, neem dan even contact op via 0800 0402. We kunnen dan het proces in gang zetten.