Skip to main content

Ik heb nu nog een abonnement bij KPN, zowel internet thuis als  Mobiel.

Ik zie dat er voor nieuwe klanten voor internet een lg smart tv bij kunt krijgen.  Mijn abonnement loopt ten einde.  Als ik nu nieuw abonnement aanvraag dan heb ik kans dat ik tijdelijk geen internet heb zeiden ze op de chat, en dat het uberhaupt niet mogelijk is om zo een nieuw abonnement aan te vragen.  Waarom kan ik dit niet doen? En waarom geldt dit niet voor bestaande vaste klanten, want je mag toch immers elk jaar je contract verlengen of opzeggen?

Nu 2e vraag.  Heb mobiel 15gb met onbeperkt bellen en sms. Op de site is nu een aanbod van 25€ onbeperkt. Ook dit kan ik als vaste klant niet aanvragen.

 

Kan iemand mij uitleg geven?

Het zijn aktief voor nieuwe klanten inderdaad. Om nieuwe klant te worden moet je 6 maanden geen klant zijn geweest.


Als de prijs het belangrijkste is en je het gedoe niet erg vind dan is switchen een optie inderdaad. Het is natuurlijk niet te betalen om iedere vaste klant kadootjes en kortingen te geven.


Ik heb nu nog een abonnement bij KPN, zowel internet thuis als  Mobiel.

Ik zie dat er voor nieuwe klanten voor internet een lg smart tv bij kunt krijgen.  Mijn abonnement loopt ten einde.  Als ik nu nieuw abonnement aanvraag dan heb ik kans dat ik tijdelijk geen internet heb zeiden ze op de chat, en dat het uberhaupt niet mogelijk is om zo een nieuw abonnement aan te vragen.  Waarom kan ik dit niet doen? En waarom geldt dit niet voor bestaande vaste klanten, want je mag toch immers elk jaar je contract verlengen of opzeggen?

Nu 2e vraag.  Heb mobiel 15gb met onbeperkt bellen en sms. Op de site is nu een aanbod van 25€ onbeperkt. Ook dit kan ik als vaste klant niet aanvragen.

 

Kan iemand mij uitleg geven?

Ja het is redelijk ondoorzichtig. Ongeveer een jaar geleden was de mogelijkheid om een nieuw jaarcontract af te sluiten onmogelijk gemaakt. Ongeveer 2 maanden geleden zag ik dat dit weer was teruggedraaid en kon je weer een nieuw jaarcontract afsluiten en gebruik maken van de kortingen die hier mee gepaard gaan.

Het is nooit zo geweest als dat je een nieuw contract afsluit je telefoon direct wordt afgesloten. Want het  zou in het uiterste geval natuurlijk hetzelfde zijn als gebruik maken van de overstapservice. 

Laten we het er maar op houden dat de medewerker aan de chat jou verkeerd heeft begrepen anders zou hij negatief over deze service hebben getypt. 

Het zou goed zijn als iemand van KPN de huidige status rond nieuwe contracten duidelijk maakt. 

 


Weet je, vorig jaar zat ik in het begin van het jaar nog bij online.nl  Ik had daar tot juni nog een contract. Na dat ik telefonisch al een abonnement bij KPN had aangevraagd zeiden ze dat de overstap naar KPN keurig geregeld zou worden.  Echter 1 maart had ik plotseling geen internet en tv meer. Het bleek dat KPN de lijn al had gekaapt. Ik kreeg een bundel van KPN om te overbruggen en de modem zou zo snel mogelijk worden opgestuurd. Dit is verder goed geregeld. Echter ik zou ook korting krijgen en een combi regeling met mobiel. Heb ik nog steeds niet en heb daar een paar keer op aangedrongen.  Nu wil ik wel lid blijven, want de service is verder wel goed bij KPN. Daarom vroeg ik ook of ik in aanmerking kom voor  die aanbieding. Normaal zou ik daar niet om vragen, maar ik vind alsnog dat KPN mij tegemoet kan komen.

vr gr Bert


Hallo @Pionier, welkom! Leuk dat je ons forum hebt gevonden! Voor wat betreft de tv, daar kan ik heel duidelijk over zijn: dit is een actie voor nieuwe klanten en dat ben jij niet. Daar kan ik dus niet voor zorgen. Wel heb ik een paar vragen:

 

 Echter ik zou ook korting krijgen

Wat voor korting bedoel je hiermee?

en een combi regeling met mobiel. Heb ik nog steeds niet en heb daar een paar keer op aangedrongen. 

Je kunt je zelf aanmelden voor Hussel. Maar mijn collega's kunnen dat ook voor je regelen. Is dat nog steeds niet gebeurd?

 

Wil je je profiel aanvullen met je adres, klantnummer en onder ‘persoonlijke opmerkingen’ jouw 06-nummers plaatsen? Dan kijk ik met je mee. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt: ben je inmiddels op een andere manier geholpen? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.