Skip to main content

Hi!

 

ik heb naar tevredenheid een alles in 1 abonnement via KPN op m’n huidige adres. Over zes weken verhuis ik naar een buitengebied en nu blijkt in mijn nieuwe woning helemaal geen aansluiting te zitten. 

Via mijnaansluiting.nl heb ik een aanvraag gedaan om te zien wat het kost om alsnog aangesloten te worden en ik heb als antwoord gekregen dat de woning buiten het aansluitgebied van KPN staat en ik evt. een haalbaarheidsonderzoek kan laten opstarten om te zien wat de kosten voor de aansluiting gaan worden.

Mijn abonnement loopt nog ongeveer 6 maanden door en aangezien KPN het kopernetwerk uit gaat faseren lijkt me dat het haalbaarheidsonderzoek en het aanleggen van een aansluiting weggegooid geld is. 

Kan mijn abonnement ontbonden worden voor de rest van de looptijd of zit ik dadelijk nog zes maanden vast zonder er gebruik van te kunnen maken?
 

 

Hallo @Remar65 ,

Al KPN op jouw nieuwe adres geen Thuis-abonnement kan leveren, dan kun je zonder problemen jouw abonnement opzeggen.  

Regel dat wel minmaal een maand van te voren, bij voorkeur via 0800-0402. 

Het kan ook via deze website : https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

Of via een brief : 

Wil je schriftelijk opzeggen? Stuur een brief naar onderstaand adres. We adviseren je de brief aangetekend te versturen. 

We bellen je altijd nog even met een 088-nummer.

KPN Klantenservice 

T.a.v. Opzeggen 

Postbus 235 

2400 AE Alphen aan den Rijn 

 

Een schriftelijke opzegging moet minimaal de volgende gegevens bevatten:

  • Naam (van de abonnee) 
  • Adres en woonplaats 
  • Telefoonnummer (je mobiele nummer als je geen vast nummer hebt) 
  • Geboortedatum 
  • Contractnummer van het op te zeggen abonnement 
  • Rekeningnummer waar het abonnement van wordt afgeschreven 
  • Datum van opzegging (wensdatum, houd rekening met opzegtermijn) 
  • Welke producten je op wilt zeggen 
  • Reden van opzegging

HI,

 

inmiddels gebeld met KPN.

Opzeggen is in dit geval geen probleem. Bevestigen via de mail en na verhuizing een uittreksel bevolkingsregister sturen.

Tnx!