Skip to main content

Beste,

Een paar dagen geleden kreeg ik een vreemde ( in mijn ogen) brief van een bedrijf dat gaat onder de naam: Fiberr. Ten eerste was de brief niet geadresseerd en zat er geen envelop omheen van KPN o.i.d. Dus gewoon een blaadje in de bus.

In de brief werd mij verteld dat dit de allerlaatste kans zou zijn om mijn huis gratis aan te laten sluiten op glasvezel (enige maanden terug is dit inderdaad in de straat gelegd en het uiteinde van de aansluiting komt uit de grond bij mijn voordeur), maar ik heb nooit eerder van KPN vernomen dat zij die aansluiting in mijn huis wilden maken. Dus allerlaatste kans klinkt nogal overdreven, aangezien er ook geen eerste kans is geweest. Wel heeft KPN mij destijds bericht over het leggen van de kabels in de straat en dit altijd keurig in een envelop, vaak ook nog met qr-codes voor toestemming e.d.

Ik vraag me nu af... Is dit een onzin brief? Ik heb mijn twijfels bij de brief. Zal een foto van de brief bijvoegen. Ook het aansluitpunt is nooit eerder besproken, daar kon ik indertijd geen afspraak voor maken.

Ik vind het allemaal heel erg vreemd.

Alvast bedankt voor de hulp!

 

 

Er zullen waarschijnlijk de afgelopen weken wel monteurs aan de deur geweest zijn. Zonder afspraak vooraf. Maar als u dan niet thuis bent, dan krijgt u na 2 of 3 keer zo'n brief in de bus. 

Hij had alleen op KPN briefpapier gedrukt moeten zijn. Lees dit topic:

Â