Skip to main content

Hallo allen,

Vrienden van ons (met zelfde abo als wijzelf) hebben ook een brief ontvangen dat zij van 50Mbps naar 200Mbps gaan voor niets..…

Dat is vandaag ingegaan en werkt dus.

Weet iemand of alle klanten uiteindelijk dit aanbod krijgen, of wellicht kan KPN hier meer over zeggen ?

Bedankt alvast voor jullie reacties.

Michel 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Weet iemand of alle klanten uiteindelijk dit aanbod krijgen...

Nee. Zo werkt het niet. Enkele "willekeurige" klanten krijgen het. Niet iedereen. 


Weet iemand of alle klanten uiteindelijk dit aanbod krijgen...

Nee. Zo werkt het niet. Enkele "willekeurige" klanten krijgen het. Niet iedereen. 

Dat is wel een aparte werkwijze. Waarom zou ik voor 200Mbps meer moeten betalen dan een gelijkwaardige andere klant?


Waarom zou ik voor 200Mbps meer moeten betalen dan een gelijkwaardige andere klant?

Omdat die andere klant dat aanbod gekregen heeft en u niet.


Weet iemand of alle klanten uiteindelijk dit aanbod krijgen...

Nee. Zo werkt het niet. Enkele "willekeurige" klanten krijgen het. Niet iedereen. 

Dat is wel een aparte werkwijze. Waarom zou ik voor 200Mbps meer moeten betalen dan een gelijkwaardige andere klant?

Omdat die andere klant dat aanbod gekregen heeft en u niet.

Zoals eerder gemeld door iemand......behoor ik niet tot de groep 'bofkont' dan blijkbaar 


Tja... zo werkt dat met aanbiedingen en kortingen: de ene klant betaalt meer voor hetzelfde dan de andere. Als u het er niet mee eens bent: overstappen. Zo simpel is dat.

Maar misschien kan dat niet. Omdat Ziggo/Delta/T-Mobile bij u niet beschikbaar is. Of omdat u dat gewoon niet wilt. Omdat u al decennia lang een verstokte KPN klant bent. Dat weet de marketing afdeling ook. Juist daarom geven ze u dat aanbod (nog) niet. Dat heeft vanuit KPN gezien geen nut.


Vandaag viel de brief van KPN bij ons op de deurmat 😁