Skip to main content

ik ben maandag gebeld door iemand tel.nr.  0183610024 om een afspraak te maken vandaag tussen 9 en 12 uur voor het aansluiten van het Glasvezel -kastje in mijn huis. Het is nu 12.45 uur en ik wacht nog. ik heb geprobeerd te bellen om te vragen waar de monteur blijft maar er wordt niet opgenomen.

Waar blijft de monteur???

Dag @Martine dGG! Gaat het om een compleet nieuwe glasvezel aansluiting? Dan wacht je waarschijnlijk op een monteur van KPN NetwerkNL. Ik raad je aan om contact met KPN NetwerkNL op te nemen. Dit kan onder andere via het telefoonnummer 0880 06 37 44.


dank , dat heb ik net gedaan. ik ben doorgezet naar de firma Van Gelder die bezig zou zijn, maar deze hebben me 5 minuten in de wacht gezet en daarna is de verbinding verbroken…

ik ga niet langer zitten wachten.

 


Is de monteur gisteren nog langs gekomen of heb je een nieuwe afspraak gemaakt?


nee, niemand gezien of gehoord.


Ik heb even gekeken of ik iets van een afspraak kan zien, maar ik zie geen monteursafspraken. Je hebt volgens ons systeem ook nog steeds een koperverbinding en er staat geen wijziging in het systeem. Ik kan je daarom enkel aanraden om opnieuw contact op te nemen met KPN NetwerkNL, want ik denk dat zij eerst nog glasvezel gereed moeten maken.


Blijkbaar weten jullie bij KPN niet zo goed waar jullie mee bezig zijn… 

ik denk niet dat het aan mij is om contact op te nemen.  


Ach ja, als die aannemer van KPN netwerk tijd heeft belt die wel.weer eens een keertje.

Het zal KPN de provider waar je hier je vragen steld weinig schelen of je via koper of via glas aangesloten bent, betalen doe je toch hetzelfde en tot die tijd dat alles aangesloten is door het Netwerk bedrijf hoeven ze je ook niet om te zetten.

Blijven toch 2 verschillende bedrijfs onderdelen die van elkaar niet weten wat ze doen.


Zoals Doornekamp33 ook al aangeeft, bestaat KPN uit twee delen. Aan de ene kant heb je de provider, daar heb je via dit forum contact mee. Aan de andere kant heb je de netwerkbeheerder, KPN NetwerkNL. Ik kan helaas niet in de systemen van de netwerkbeheerder kijken. En aangezien zij over de aanleg van glasvezel gaan, kan ik niet anders dan je naar KPN NetwerkNL verwijzen.