Skip to main content

Al 3 keer kreeg ik van postnl een bezorg moment via  de track and trace en steeds werd die weer  gewijzigd omdat het pakket nog niet zou zijn aangeboden terwijl ik 30 september van jullie bericht gekregen heb dat mijn pakket onder weg was. Hoe zit dit. 

Hoi @Bregje22. Wat vervelend dat je de Microsoft Surface Go 2 nog niet hebt ontvangen. Het versturen van deze tablet wordt verricht door Sidekix B.V. en Post NL in opdracht van KPN. Ik moet je daarom doorverwijzen naar Sidekix. Je kan op werkdagen van 08:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 contact opnemen met het telefoonnummer 088 - 623 70 06 (lokaal tarief) voor vragen over de levering. 


Ja die heb ik vanmiddag aan de telefoon gehad.  Volgens hun hebben jullie de mail met track and trace verkeerd gestuurd en had die mail er nog niet uit gemoeten omdat  het 10 dagen duurt vanaf dat jullie het pakket bij hun en postnl aan bieden tot het daadwerkelijk verzonden word. En dat hier schijnbaar al heel wat klachten over zijn.  Mijn track and trace gaf namelijk al 3x aan dat het pakket zou komen terwijl dat volgens sidekix dus nog helemaal niet kan. Er zou volgende week een nieuwe track and trace uit moeten gaan volgens sidekix. Dus voor alle andere mensen met deze vraag. Waarschijnlijk komt het hier door. Toch gek dat sidekix aan geeft dat al bij jullie/kpn te hebben doorgegeven maar dat jullie niet even een mail sturen aan de wachtende mensen dat het nog even duurt.