Skip to main content

Wij zitten al meer dan 2 weken zonder internet en tv. Meerdere keren gebeld met jullie. Monteur is in werking gesteld, maar moet via de gemeente oid oke dit begrijpen we nog. Maar het noodpakket duurt nu ook al veel te lang. Vorige week is ons beloofd dat we gisteren dit pakket konden verwachten - maar nog steeds niks gehoord. Waar blijft ons noodpakket en is er ondertussen iets geregeld met een monteur? 

@L_uk , is uw forumprofiel volledig ingevuld? pas dan kan een moderator hier iets voor u betekenen. 


Er lijkt me nu voldoende info in te staan om ons te kunnen helpen. 


Er lijkt me nu voldoende info in te staan om ons te kunnen helpen. 

NAW gegevens, klantnummer en de laatste 3 cijfers van de bankrekening zijn essentieel. In de juiste (prive)velden ingevuld zijn deze alleen voor jezelf en een moderator zichtbaar.  


Hoi @L_uk. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Ik zie in onze systemen terug dat er inmiddels al een noodpakket is aangevraagd door een collega van mij. Heb je het pakket inmiddels al in huis?


Nee tot op heden nog steeds niks ontvangen. Wel twee keer een mail gekregen, maar in de status van het pakket blijft staan dat het pakket ingepakt wordt. Blijkbaar is het allemaal erg moeilijk om het pakket te versturen. We wachten er ondertussen nog maar drie weken op.


Dat is vreemd. Ik heb dit zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Ik verwacht dat zij dit zo snel mogelijk verder oppakken. Laat je mij weten wanneer je het hebt ontvangen?