Skip to main content

Goedemiddag,

Wij zijn op zoek naar een afdekplaat.

Toen we onze huidige woning betrokken was er geen afdekplaat aanwezig.

Van horen zeggen gaat het om een KPN israpunt

Kan KPN hier voor zorgen?

Waar kunnen we deze krijgen? Of kan deze opgestuurd worden.

 

Met vriendelijke Groet,

Marielle

Hallo @MarielleVeenhof , als je onderstaande bedoelt, o.a. op Marktplaats, niet (meer) via KPN:

 


Is de woning een huur of een koopwoning, in het eerste geval zou ik even contact opnemen met de huisbaas. Ook hier op dit forum schermen KPN medewerkers nogal met het feit, dat dit niet tot het eigendom van de woningeigenaar behoort maar tot het eigendom van KPN. Ik twijfel hier ten zeerste aan omdat dit een regeling was met de oude PTT. 

Ben je de eigenaar bel dan even naar de servicedesk. 0800-0402, Gezien alle berichten hierover zou ik nooit zoiets van marktplaats halen. Maar is het eigendom van KPN, dan moeten ze dus als een goed huisvader in mijn perceptie er voor zorgen en desnoods de kosten op de vorige eigenaar van de woning verhalen.  


Is de woning een huur of een koopwoning, in het eerste geval zou ik even contact opnemen met de huisbaas. Ook hier op dit forum schermen KPN medewerkers nogal met het feit, dat dit niet tot het eigendom van de woningeigenaar behoort maar tot het eigendom van KPN. Ik twijfel hier ten zeerste aan omdat dit een regeling was met de oude PTT. 

Ben je de eigenaar bel dan even naar de servicedesk. 0800-0402, Gezien alle berichten hierover zou ik nooit zoiets van marktplaats halen. Maar is het eigendom van KPN, dan moeten ze dus als een goed huisvader in mijn perceptie er voor zorgen en desnoods de kosten op de vorige eigenaar van de woning verhalen.  

Dat is de theorie, maar de praktijk is weerbarstiger, helaas.

 


Tja, dus het lijkt er op dat de vorige bewoner dit er af heeft gehaald? Of misschien die daarvóór al.  

Volgens mij hebben monteurs die plaatjes niet (meer) in de auto. Klopt dat @NHendriks ? 

 


Jawel hoor @Erwin_, alleen wij vervangen het met liefde voor een nieuwer model dan JanD stuurde. Wij gebruiken nu onderstaande. 

 


Volgens mij hebben monteurs die plaatjes niet (meer) in de auto. Klopt dat @NHendriks ? 

Correct, deze worden ook al lange tijd niet meer geproduceerd. Marktplaats of de eigen voorraad van een monteur die ze bij vervanging bewaard is de enige optie om er nog aan te komen.

Vraag is ook of een nieuw ISRA hier wel gaat passen, de lasdoosjes lijken er wel heel erg scheef in gemonteerd te zijn in de muur ten tijde van de installatie door de aannemer die de woning gebouwd heeft.


@Ik_Combineer schrijft: alleen wij vervangen het met liefde voor een nieuwer model dan JanD stuurde. Wij gebruiken nu onderstaande. 

Ik heb sterk de indruk dat @MarielleVeenhof geen klant van kpn is. Dan kan er geen order ingezet hiervoor omdat er geen klantnummer is. Ben je inderdaad geen klant voor vast internet bij kpn?


Ik ben wel degelijk klant bij kpn @PeterG 

We hebben het inmiddels zelf opgelost en weggewerkt

het ziet nu een stuk netter dan zo’n lelijk plaatje midden op de muur..

en daarbij komt nog dat de gaten niet recht onder elkaar zitten waardoor het nog scheef zou zitten ook..

en daar laat ik het bij

allemaal bedankt voor jullie reacties en een fijne dag


 

 

Heeft u dit zo achter in de bus liggen? Dat rammelt toch op een vreselijke manier? En blijft het dan heel? Zonder beschadigingen?


Hallo @Nick83 als je de autoradio maar hard genoeg zet, hoor je dat gerammel niet meer.😅🤣😂


@nick83 enkel de enkele pb inbouw isra's rammelen, alleen die worden zo weinig gebruikt dat ik nog voorraad heb van ruim twee jaar geleden. De printplaten zitten vast in het plastic en beschadigen niet. Uiteraard wordt dat na vervanging ook getest. 

 

Het zit in een lade welke we uit de auto trekken, dus tijdens het rijden zit het van alle kanten dicht. Dus tenzij je als max verstappen probeert te rijden is er niks aan de hand :)