Skip to main content

Superwifikastje defect, ruim binnen de garantietermijn. Bij winkel in Leiden proberen om te ruilen. Kon niet want was niet in voorraad en wisten niet wanneer er weer nieuwe kastjes binnen zouden komen.

Klantenservice KPN  gebeld. Kastje kan niet opgestuurd worden. Omruilen kan alleen in winkel.

Helaas zijn winkels nu niet te telefonisch bereikbaar om te vragen of ze een kastje in voorraad hebben, dus een afspraak maken heeft geen zin.

KPN hoe lossen we dit op?

Hoi @60plus, welkom hier. 

Dat is wel een lastige inderdaad. Het kan inderdaad alleen via de winkel, maar dan moeten ze er wel zijn. Ik heb even de voorraad bekeken. Ze zijn aanwezig volgens mijn berichtgeving. Dus je kan een afspraak maken. Zijn ze er nou niet vraag even of ze je willen bellen als ze weer voorraad krijgen. Excuses voor dit ongemak. 


Dank voor de reactie. 

Maar hoe maak ik contact met de winkel in Leiden? Ik wil niet weer tevergeefs een afspraak maken en langs gaan.


Telefonisch contact is helaas niet mogelijk met de winkel. En de situatie vanwege corona maakt het niet makkelijker, maar een afspraak is de enige optie ben ik bang. Ik krijg zo ook geen contact met de winkel helaas. 


Jammer dat KPN dit niet soepel kan oplossen. Ik wacht wel tot de winkels weer normaal open en bereikbaar zijn.


@60plus, ik ben er nog wel even mee aan de slag geweest. Zojuist wel gelukt om contact met de winkel te krijgen. Vandaag krijgen ze nieuwe SuperWiFi's binnen. Er wordt eentje voor je achteruit gelegd. Je kan dus vanaf morgen een nieuwe afspraak inplannen bij de winkel. 


Bedankt, ik zal een afspraak maken.


Correctie:

Bedankt, ik zal een afspraak maken.


Graag gedaan. :)


Het kastje is omgeruild en alles werkt nu weer zoals het hoort.

Bedankt voor de service!


Yes, ik hoorde het al vanuit de winkel. Helemaal top. Graag gedaan.