Skip to main content

Ik kan geen hogere mbits bestellen voor thuis op de MijnKPN app dankzij de melding: “Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.” Maar ik heb helemaal geen bestelling openstaan. Al meerdere keren gebeld met klantenservices en elke keer kreeg ik een ander antwoord. Het komt er een beetje op neer (lijkt mij) dat jullie eigenlijk ook geen idee hebben hoe dit komt. 
Kan iemand met verstand van zaken mij alstublieft helpen met het oplossen van deze melding.

Alvast bedankt! 

Vervelend dat er onduidelijkheid is over deze melding, @Rassan.

Gezien deze melding loopt er blijkbaar wel wat, misschien wel op de achtergrond. Ik kijk graag met je mee! 

Wil jij je klantgegevens noteren in jouw forum profiel en een seintje geven zodra je dat gedaan hebt?
Graag jouw volledige naam, klantnummer, postcode en huisnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is.

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Alvast bedankt!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Hai @Shyrin_ ,

Het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik heb inmiddels wel mijn forum profiel aangevuld met de gevraagde informatie. Sorry voor de late reactie. 

 


Bedankt voor jouw gegevens, @Rassan! Er staat nog een wijziging (order) in behandeling van eerder dit jaar, mei om precies te zijn. Ik zie dat je intussen ook al telefonisch contact met ons hebt gehad. Mijn collega heeft een melding geregistreerd voor een achterliggende afdeling om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik verwacht dat zij dit binnen een aantal werkdagen opgelost hebben.