Skip to main content
Beantwoord

Waar kan ik mijn klantnummer vinden?

• December 19, 2021
  • 8 reacties
  • 238 keer bekeken

Hallo.  Forum, het onderwerp is dit.  Ik heb een bestelling geplaatst voor internet thuis.  Ik heb een modem ontvangen, het apparaat is aangesloten, maar ik heb geen klantnummer.  Waar kan ik het vinden of ontvang ik het in een aparte e-mail?

Beste antwoord door Anonymous

Ah,Ik heb het.Zodra je abonnement ingaat krijg je een mail waarin het klantnr staat.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• December 19, 2021

Waarschijnlijk bij de bestellingsinformatie @Kristof1991 . 

• Auteur
  • Topper
  • December 19, 2021

Het probleem is dat het er niet is.  Ik heb verschillende keren gecontroleerd

• December 19, 2021

zitten er geen bijlagen bij?

• Auteur
  • Topper
  • December 19, 2021

Er zijn bijlagen, er is een contract, een reglement en een informatiebrochure.  Er is nergens een klantnummer

• December 19, 2021

Ik heb even in mijn eigen mail gekeken maar ik zie het in mijn afsluitingsmail ook niet.Misschien duurt het nog even?

• Antwoord
  • December 19, 2021

Ah,Ik heb het.Zodra je abonnement ingaat krijg je een mail waarin het klantnr staat.

Nico_
Topper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Moderator
  • December 20, 2021

Heb je jouw klantnummer inmiddels gevonden @Kristof1991 ?

• Auteur
  • Topper
  • December 20, 2021

Hallo, ja, ik heb een e-mail gestuurd vanuit Gmail naar mijn andere e-mail en dit nummer was daar zichtbaar. Vreemd maar het is zo. Helaas moet ik nog wachten op abonnementen van de CCI tot 23 december. Toch heel erg bedankt voor je inzet en hulp