Skip to main content
Beantwoord

Waar kan ik mijn klantnummer vinden of de klantenservice bereiken?

• March 13, 2021
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Ongelooflijk wat een gedrocht van een bedrijf! ben inmiddels al meer dan een uur bezig om een klantnummer uit te zoeken. Nergens maar dan ook nergens wordt er op een normale manier antwoord gegeven, op het forum zie ik ook geen antwoorden , of althans antwoorden die werken! serieus Kpn dit is echt waardeloos.. een simpele live chat knop zou al veel frustratie schelen….

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @leo012, welkom op ons forum! Het is niet onze bedoeling om je zoveel frustratie te bezorgen. Je kunt ons tussen 8.00 en 22.00 uur telefonisch bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Je krijgt eerst een menu. Spreek hier in waar jouw vraag over gaat. Krijg je een service SMS maar wil je iemand spreken? Blijf dan aan de lijn! We zullen je zo spoedig mogelijk te woord staan.

Wil je liever chatten? Dat kan. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 15, 2021

Hallo @leo012, welkom op ons forum! Het is niet onze bedoeling om je zoveel frustratie te bezorgen. Je kunt ons tussen 8.00 en 22.00 uur telefonisch bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Je krijgt eerst een menu. Spreek hier in waar jouw vraag over gaat. Krijg je een service SMS maar wil je iemand spreken? Blijf dan aan de lijn! We zullen je zo spoedig mogelijk te woord staan.

Wil je liever chatten? Dat kan. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.