Skip to main content

We zijn verhuist begin februari alles maar ook alles ging verkeerd met de verhuizing bij KPN, op 5 feb is er nog een monteur geweest en die vertelde dat er een grondmonteur moet komen omdat de vorige bewoner de aders heeft verstopt. we hebben een mail gekregen, we belde toen kregen we te horen dat de monteur deze afspraak moet regelen.. toen was de maat vol we zijn overgestapt naar ziggo maar daar hebben we niets dan ellende, dus sinds deze week weer terug bij kpn.

Op advies van de medewerker hebben het pakket op naam gezet van wederhelft. we moesten wachten met een afspraak maken met de grondmonteur tot we het pakket binnen is. gisteren is het pakket binnen gekomen en nu komt het..kpn heeft bewijs van monteur op 5 feb dat er grondmonteur moet komen van kpn, ik moet nu eerst afspraak maken met een installatiemonteur (Die kan hier niets doen) die moet opnieuw een bonnetje maken voor grondmonteur, ik heb de bon, kpn heeft de bon en toch moet er servicemonteur komen dus ik moet om 08:00 opstaan om de deur op te doen dat schrijf hij bonnetje en gaat weer..terwijl kpn en ik deze al in bezit heeft..dit is echt bureaucratie werken…je kan niet links of rechts om bij kpn..dit is echt klantgericht werken...

U heeft nu opnieuw een abonnement aangevraagd op naam van de wederhelft. Dus alles moet natuurlijk weer van voor af aan. Alles wat de eerste keer geconstateerd is, namelijk dat de kabel kwijt is, dat moet dus weer opnieuw. U zult toch geduld moeten hebben denk ik. Het protocol zal stap voor stap afgewerkt moeten worden. Daar zal denk ik niets aan te doen zijn.


U heeft nu opnieuw een abonnement aangevraagd op naam van de wederhelft. Dus alles moet natuurlijk weer van voor af aan. Alles wat de eerste keer geconstateerd is, namelijk dat de kabel kwijt is, dat moet dus weer opnieuw. U zult toch geduld moeten hebben denk ik. Het protocol zal stap voor stap afgewerkt moeten worden. Daar zal denk ik niets aan te doen zijn.

Dus een monteur voor Jan met de korte naam laten we komen omdat dat de regels dat zeggen, kpn heeft zelf het bewijs welke monteur is geweest en ik ook.. dus kpn gaat eerst kosten maken terwijl alles al op papier staat..vind dan niet gek dat abbonement omhoog moet,  alles staat bij kpn in de computer bij kpn dit is nu bureaucratie werken we kunnen niet links en we kunnen niet rechts.


Helemaal juist.


Het wordt alleen maar erger en erger..

Ik wordt door mijnaansluiting gebeld naar advies van kpn. Die geeft aan er is signaal op u adres, ik geeft aan in mijn meterkast zit geen kabel van kpn dat heeft de monteur ook gezien. hij zeg dan moet je toch bij kpn zijn. En kpn stuur mij weer terug naar kpn netwerkbeheer en netwerkbeheer stuur mij naar kpn.

Ik zou ook een link moeten ontvangen van netwerkbeheer voor een afspraak te maken. Ik heb niets ontvangen.

Zo blijf ik maar doorgaan maar ik kom geen stap verder…

 

Het is echt schande dat je als klant bergen terecht kan met je verhaal.

Er komt op 21 april langs een installatiemonteur maar als er geen kabel in de meterkast aanwezig is en geen israpunt kan deze monteur ook niets..

 

Heeft iemand nog raad..

 


Helemaal juist.

@Jose_  dat je de opmerking van Nick leuk vind snap ik niet helemaal. Je zou deze topic ook ter hand kunnen nemen en voor TS uitzoeken hoe het nu werkelijk zit, of in ieder geval advies en raad geven. Jij bent nu eenmaal in de gelegenheid om dieper in de systemen te zoeken en de juiste mensen en/of afdelingen aan te sturen.


Ik heb niet vermeld dat ik de reactie van Nick leuk vind..José je geloof het niet ik wordt van kpn netwerkbeheer naar kpn klantenservice en weer retour, ik ben zojuist achter gekomen dat kpn netwerkbeheer alleen glasvezel doet.. dit zien de medewerkers ook niet .. wij hebben hier adsl, daar is weer een anders bedrijf voor., zojuist weer contact gehad met netwerkbeheer en die geven aan dat ze het ook schande vond dat ik van mijn aansluiting dan naar netwerkbeheer wordt gestuurd maar binnen kpn kan alleen de installatie monteur hier iets in betekenen niemand maar niemand binnen kpn kan iets voor me doen.. dus heel kpn is afhankelijk van onstallstidmonteir en die kan alleen afspraak maken met de adsl netwerkbeheer.. dan ze weer weken verder..ik heb advies voor medewerkers ban kpn geen klanten geen salaris,.


Helemaal juist.

@Jose_  dat je de opmerking van Nick leuk vind snap ik niet helemaal. Je zou deze topic ook ter hand kunnen nemen en voor TS uitzoeken hoe het nu werkelijk zit, of in ieder geval advies en raad geven. Jij bent nu eenmaal in de gelegenheid om dieper in de systemen te zoeken en de juiste mensen en/of afdelingen aan te sturen.

@Jose_ zie bovenstaande reactie het vervolg

 


@fremar schreef : "Ik heb niet vermeld dat ik de reactie van Nick leuk vind."

Dat bericht is ook voor @Jose_ bedoelt, Fremar !


@fremar schreef : "Ik heb niet vermeld dat ik de reactie van Nick leuk vind."

Dat bericht is ook voor @Jose_ bedoelt, Fremar !

Sorry verkeerd begrepen @HansaanZet 


Hoi @fremar, welkom op ons forum!

Ik kan me voorstellen dat je baalt van de situatie. Wat @Nick83 aangeeft, is wel hoe het is. Of het een handig proces is? Nee, maar helaas is het geautomatiseerd en kan ik daar weinig verandering in brengen. Bij nieuwe aansluitingen is het van belang dat er eerst een installatiemonteur langskomt (ondanks het feit dat er in het verleden iets is geconstateerd). Vervolgens kan de installatiemonteur de juiste stappen ondernemen, zodat de grondmonteur aangestuurd kan worden. 

Het spijt me, want ik had je graag een positiever antwoord gegeven. Ik zie dat de installatiemonteur op 21 april staat ingepland, ik hoop dat daarna alles vlotjes verloopt en je snel gebruik kunt maken van de diensten.


Helemaal juist.

@Jose_  dat je de opmerking van Nick leuk vind snap ik niet helemaal. Je zou deze topic ook ter hand kunnen nemen en voor TS uitzoeken hoe het nu werkelijk zit, of in ieder geval advies en raad geven. Jij bent nu eenmaal in de gelegenheid om dieper in de systemen te zoeken en de juiste mensen en/of afdelingen aan te sturen.



Hey @HansaanZet! Ik snap je punt. Ik koos er voor om nog even niet te reageren, omdat Nick het juiste antwoord eigenlijk al had gegeven en het leek daarmee afgerond. Uiteraard houd ik het topic wel in de gaten, gisteren was ik niet aan het werk vandaar vandaag een reactie! 


Goedemorgen @fremar@Nick83 en @Ward_,

Ter info: ik heb jullie reacties verplaatst naar het meest recente topic hierover:
 


Er lopen namelijk drie topics over dit onderwerp wat het voor ons ontzettend onoverzichtelijk maakt. Ik ga dit topic dan ook sluiten voor reacties en wil jullie vragen in het bovenstaande topic te reageren.