Skip to main content

Waar vind ik het contractovernameformulier?

Hallo @Michaelhaenen ,

Dat formulier vind je hier : 

https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm


Ik heb dezelfde vraag, maar kom er nog niet uit met dit antwoord. Via deze link kom je op de webpagina waarop je het proces kunt starten om een contractwijziging aan te vragen. Maar… in dat proces (in mijn geval het proces ‘contractwijziging na overlijden’) wordt gevraagd om het contactwijzigingsformulier ingescand en ondertekend als bijlage toe te voegen. Dan heb je dus eerst dat formulier nodig. En zo blijft de vraag dus “Waar vind ik dat formulier?” (want dat staat er niet bij).


Hallo @Ineke 0403 

 

Je moet dan toch naar de al vermelde link in het antwoord van Noordzee gaan maar dan eerst kiezen voor de 1ste optie.

 

Het  formulier wat je daar invult kan je vervolgens printen.

 


Bedankt, ik ben er ondertussen achter dat het ook via de 3e optie kan, maar dat de informatie daarover wat verwarrend is (vind ik lig). Er staat vooraan dat je het ondertekende formulier moet toevoegen, en dat wekte bij mij de indruk dat je dat formulier dus al klaar moet hebben liggen voordat je alle info op de site gaat invullen. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Je vult het formulier eigenlijk ‘live’ op de site in. Aan het einde print je hem uit, onderteken je hem en upload je hem weer. Best goed geregeld eigenlijk! Alleen was dat mij vooraf niet duidelijk. Ik kreeg vooraan juist het idee dat ik al een ondertekend formulier moest hebben klaarliggen voordat ik alles op de site ging invullen.