Skip to main content

Hoi,

Volgende week, de 16e, heb ik een monteursafspraak voor internet + TV. Ik ga de 15e verhuizen dus dan is dit natuurlijk één van de eerste zaken die je geregeld wilt hebben. Echter, nu krijg ik in mijn mail dat ik uiterlijk 3 dagen van te voren het installatiepakket krijg. Hier staat niet bij op welk adres dit wordt bezorgd. Ik woon er nu natuurlijk nog niet! 

 

Mijn vraag: komt dit installatiepakket op je huidige adres of je nieuwe adres? En wat als je niet thuis bent (want dat ben ik dan niet op mijn nieuwe adres)? 

Goedemorgen en welkom bij KPN @Angela Celine, het installatiepakket wordt bezorgd op het aansluitadres. Als het pakket niet in ontvangst genomen kan worden, zal de bezorger het pakket bij de buren afleveren of op een afleverpunt in de buurt. In beide gevallen kun je het dus alsnog in ontvangst nemen voor de monteur bij jou alles komt installeren. 


@Jeroen_dB Vreemd, bij mij werd het vorige week (gelukkig!) afgeleverd op mijn oude adres. Ik was toen niet thuis en toen is het bij een Primera winkel afgeleverd.


Inderdaad vreemd! Ik heb dus nog steeds niks ontvangen en over 2 dagen komt de monteur al... Morgen (voor de zoveelste keer) maar even bellen tussen het verhuizen door.


geen track&trace gekregen?


Nee, ook niet...


@Jeroen_dB Vreemd, bij mij werd het vorige week (gelukkig!) afgeleverd op mijn oude adres. Ik was toen niet thuis en toen is het bij een Primera winkel afgeleverd.

Dan gaat het om een verhuizing waarbij er een bestaand abonnement wordt meegenomen of men heeft het huidige oude adres ingevoerd als bezorgadres bij het plaatsen van de geheel nieuwe bestelling. Bij een geheel nieuwe bestelling gaat normaal gezien het aansluitpakket regulier naar het aansluitadres.