Skip to main content

Goedenavond, 

 

sinds 13 oktober zou ik verbinding moeten krijgen met het KPN netwerk via DSL. In de ochtend van de 13e een SMS, dat mijn verbinding actief is.  Vol goeie moed in de middag de box 12 aangesloten,  maar helaas, geen verbinding. Lampje bij internet blijft snel knipperen.

 

Eerste gesprek met de klantenservice, na van alles te controleren of ik het wel juist had afgesloten, en een reset vd box de conclusie:

Het kan zijn dat de SMS wat voorbarig was, maar na 24 uur zou het zeker moeten werken.  

De volgende dag in de avond weer meerdere malen geprobeerd met hetzelfde resultaat. Toch maar weer gebeld

Na 2x ruim 20 minuten in de wacht, omdat de medewerker iets met de technische dienst ging overleggen, de mededeling: schakel alles uit,  ze gaan er nu mee bezig,  met een halfuur a 3 kwartier krijg je bericht. Dan mag je het weer proberen. 

 

Een halfuur werd zaterdag, en nog niks gehoord. Ook geen verbetering, dus weer gebeld. De medewerker kon niks anders meer doen dan een monteur inplannen,  die zou vandaag tussen 15 en 17 uur ingepland zijn. Mooi snel dacht ik nog,  maar u raadt het al,  ik zit een middag voor niks te wachten.

 

 Net via de chat toevallig bij openstaande monteursafspraken terecht gekomen maar er staat helemaal niks open. Ben er nu alweer aardig klaar mee. Kan ik nog terug naar de concurrent? 

Goedenavond @Sportbille en welkom hier!

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden al is de aanleiding natuurlijk wel belabberd, dat is uiteraard ook niet de start zoals wij die voor ogen hadden 😞 Extreem teleurstellend ook dat je vandaag voor niks hebt zitten te wachten op een monteur, je mag (uiteraard) beter van ons verwachten. Ik kijk daarom graag eens even mee en kan je daarna hopelijk op zijn minst wel van de gewenste duidelijkheid voorzien. Mag ik je daarvoor vragen om je forumprofiel in te vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast dank.


Hoi,  bedankt voor de snelle reactie,  profiel is aangevuld. Mocht er nog iets missen hoor ik het graag! 


Bedankt @JanZ_ , na je telefoontje weer iets positiever ingesteld.  Kan vanaf nu hopelijk alleen maar beter worden. 😀


Bedankt @JanZ_ , na je telefoontje weer iets positiever ingesteld.  Kan vanaf nu hopelijk alleen maar beter worden. 😀

Yes, ik kom hier morgen bij je op terug hoor!


Goedemorgen @Sportbille :)

Binnen 3 werkdagen zal er iemand contact met je opnemen om alsnog zo snel mogelijk een afspraak te maken met de installatiemonteur. Op de een of andere manier lukt het mijn systeem niet om deze afspraak er zelf in te zetten dus dit zal verder worden opgepakt door een achterliggende afdeling. Ik houd het zelf ook even voor je in de gaten. Mocht je aan het einde van de week nog niks hebben gehoord (waar ik niet van uit ga) laat mij dit dan vooral even weten. Voor nu alvast een mooie dag toegewenst!


Bedankt voor de terugkoppeling @JanZ_  ik hoor het wel hoe verder.  Fijne dag!  


Bedankt voor de terugkoppeling @JanZ_  ik hoor het wel hoe verder.  Fijne dag!  

Graag gedaan @Sportbille en ik houd dit in de gaten 🙂 En jij ook bedankt plus van hetzelfde toegewenst! 


Goedenavond @JanZ_  monteur is langs geweest, en het probleem is opgelost.  Het zat in de wijkkast niet goed aangesloten.  

Hij heeft verder ook netjes alles voor elkaar gemaakt, tv ook aangesloten.  Werkt nu prima!  Bedankt voor je hulp!

Groeten


Goedenavond @JanZ_  monteur is langs geweest, en het probleem is opgelost.  Het zat in de wijkkast niet goed aangesloten.  

Hij heeft verder ook netjes alles voor elkaar gemaakt, tv ook aangesloten.  Werkt nu prima!  Bedankt voor je hulp!

Groeten

Super, heel fijn om te lezen @Sportbille en bedankt ook voor de terugkoppeling!

Veel plezier met je KPN aansluiting en mocht je nog eens hulp of input nodig hebben, laat het dan vooral weten :)