Skip to main content

Wat blijft het toch waardeloos dat WiFi en internetsnelheid, ik blijf me irriteren wat de kpn aanbied in een buitengebied, ik krijg wel een heel heel klein beetje korting(maar ik betaal liever 5 euro meer voor n betere WiFi en internet) en een 4g kastje (die totaal niet voor verbetering zorgd) maar het blijft gewoon 100x waardeloos.zelfs mijn WiFi is slecht terwijl ik gelijkvloers woon op 50m2 en alles van hout is valt WiFi gewoon weg op sommige plekken,ook valt  itv  steeds weg of is langzaam op mijn tablet.ik klaag al 3 jaar hierover ,maar ik krijg het idee dat ik niet serieus word genomen!!!!!!

Peter

Hoi,

 

Zorg dat je het profiel op het forum zo volledig mogelijk invult.

Dan kan KPN mee kijken voor je.

 

Ik neem aan dat je hier al is naar gekeken hebt:

https://forum.kpn.com/internet-9/oplossingen-voor-trage-en-wegvallende-wifi-490779

 

Als je verbinding bekabelt al traag is zal het via wifi natuurlijk ook niet sneller worden.

Probeer is of je bekabelt wel een stabiele verbinding hebt. dan heb je weer iets uitgesloten.

 

Ik neem ook aan dat je verschillende kabels al is vervangen hebt?

Verder is een 4g kastje natuurlijk ook afhankelijk van de ontvangst bij je huis. hierbij kan de plek waar deze staat ook veel uitmaken.

 

tv op je tablet is ook afhankelijk van je wifi en daarbij internetsnelheid.


Hoi Martijn

Dankjewel voor je snelle reactie.ik woon in een buitengebied(tienhoven) en de kpn heeft hier het alleenrecht en dus totaal geen concurrentie,ik denk dat daar het probleem ook ligt,ik klaag al 3 jaar zonder een verbeterd resultaat ook heb ikzelf al alles geprobeerd .het blijft gewoon vervelend en dan druk ik me nog netjes uit.kpn maakt nu reclame voor een nog snellere wifi misschien kan ik daar gebruik van maken alhoewel ik geen zin heb om zo n groot bedrag neer te leggen.mvg peter kanters


Als je maar een heel lage snelheid binnen krijgt, dan is het zinloos om te investeren in nieuwe wifi apparatuur. Je kunt dan beter zo veel mogelijk bekabeld doen, zodat van het beetje wat er binnen komt je zoveel mogelijk benut. WiFi zorg namelijk altijd voor verlies. Zelfs de beste wifi apparatuur. 


Goedemorgen @Peters.kanters en bedankt voor je bericht. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet blij wordt van langzaam internet dus goed dat je dit kenbaar maakt! Het klopt dat we op jouw adres geen denderende snelheid kunnen leveren maar juist het 4G kastje zou er voor moeten zorgen dat je een hogere snelheid kunt halen. Nu geef je echter aan dat dit niks helpt en dat lijkt me niet de bedoeling. Heeft dit eerder wel voor verbetering gezorgd of heb je altijd al het idee dat dit geen verschil maakt? Verder sluit ik me aan bij Nick83; wanneer je zoveel mogelijk bekabeld aansluit maak je in ieder geval optimaal gebruik van je verbinding. Ik weet niet of dat voor jou een optie is maar het lijkt me gezien de situatie zeker het overwegen waard!


Reageer