Skip to main content

Al een half jaar worden we door de klantenservice van KPN van het kastje naar de muur gestuurd. Het internet bij ons thuis is te langzaam om thuis te werken waardoor mijn man en ik onze online afspraken om elkaar heen moeten plannen. Eindelijk kregen we door in november glasvezel te krijgen. Maar helaas werd iedere keer de afspraak zonder ons daarvan in kennis te stellen niet nagekomen. Ook na herhaaldelijk bellen werd er geen oplossing geboden. We mochten het doen met een extra databundel waar je elke week voor aan de lijn moet hangen en waar mijn man niets aan heeft wanneer ik een vrije dag heb en het huis uit stap aangezien hij geen kpn mobiel klant is. Meerdere malen hebben wij onze werkgevers een belofte gedaan als KPN weer eens een datum toestuurde en iedere keer is het enige antwoord van KPN, sorry meneer. Herhaaldelijke keren zouden we teruggebeld worden door een backoffice die dat vervolgens nooit heeft gedaan. Inmiddels ligt de kabel in onze woning toen bleek dat de onderaannemer bij onze overburen tijd over had heeft hij ons uit de brand geholpen. Het glasvezel lampje op de modem brand. Kabel ligt in de meterkast maar nog vertikken ze het daar om de schakelaar om te zetten op glasvezel. Wij zijn ontzettend ontevreden over deze gang van zaken en zouden hiervoor graag met iemand van KPN in contact komen die hierover een uitspraak zou kunnen doen. Helaas tot nu toe blijkt dit niet mogelijk. Enige oplossing die voor ons nog mogelijk lijkt is na een heleboel geduld toch over te stappen naar de concurrent. 

Hoi @NicoleM86 . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat glasvezel zo op zich laat wachten. Ik kan niks beloven maar ik wil wel graag meekijken om een beeld te krijgen.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven?