Skip to main content

Ik was benieuwd hoeveel mensen net zo negatief over KPN zijn als ik, sinds de overgang naar

het zogenaamd ‘geweldige snelle glasvezel’ (Had ik nooit moeten doen)

Daarnaast is KPN nooit persoonlijk te bereiken.Alleen frustrerende online oplossingen die bij een slechte verbinding helemaal hopeloos zijn.

 

Vertel eerst eens gewoon wat er aan de hand is.

Een oplossing komt echt wel.


U zit hier goed!! Goed dat u hier uw verhaal verteld. Hier zijn leden van het forum en medewerkers van kpn aktief. Wat is er allemaal aan de hand?


Hoi @KPN Waardeloos en welkom op het forum! Inderdaad super dat je het forum gevonden hebt. :slight_smile: Ik ben ook benieuwd naar wat er precies speelt. Je geeft aan dat de verbinding slecht is, waarin merk je dit? Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik de verbinding doormeten. 


Zoals eerder gevraagd kun je uitleggen wat voor problemen je ervaart? Als je ervaringen aan andere vraagt, hierbij mijn ervaring. Mijn oude plaatselijke glasprovider was gestopt met het leveren van de diensten en toen zijn we perfect overgegaan naar KPN op 100Mbit snelheid. In de tussentijd ben ik overgaan naar 200Mbit door contact op te nemen met 0800-0402. Binnen 15 minuten was ik op de bestelde snelheid zonder interruptie. Op dit moment werkt mijn KPN glaslijn al 2 jaar perfect en ik haal de snelheid zowel bedraad als via WiFi zonder problemen. Ik ben dus een zeer tevreden klant en als er iets is dan word ik meteen geholpen. 


De problemen moeten natuurlijk opgelost worden. Dit ligt echter niet aan het product glasvezel. Ik ben verleden jaar aangesloten op het glasvezelnetwerk en kan alleen maar zeggen: had ik eerder moeten doen. Niet alleen voor de snelheid (voor mij niet zo belangrijk) maar vooral de onvoorwaardelijke stabiliteit.


Ik ervaar ook waardeloze service. WIFI en modem vallen om de haverklap weg sinds de start in mijn nieuwe appartement. Monteur komt langs en geeft aan dat aan centrale ligt die geen signalen terugstuurt. Maar hij had niet de juiste spullen in de bus om dat op te pakken. Nu al ruim week aan wachten op terugkoppeling. Wat is dat slecht zeg. En er werd door die monteur gezegd dat ik dezelfde dag nog zou worden gebeld voor verheldering hoe ze dit gingen oplossen en wanneer. Neig er zeer naar om over te stappen naar andere leverancier/


Ik probeer al maanden voor een cliënt van mij het telefoonnummer van KPN te vinden maar dat lukt maar niet. Mijn branche is de schuldhulpverlening en ik moet vaak meerdere vragen stellen dat alleen telefonisch kan. Maar KPN doet er alles aan om geen contact  te laten leggen via de telefoon.

Dat is zeer frustrerend. Mijn cliënt heeft door schulden geen internet dus online chatten gaat ook niet. 

 

Waardeloze service!!!

 

Bert Bruin

Den Haag


Hallo @Bert Bruin het nummer is 0800 0402. Het staat inderdaad verborgen achter een aantal muisklikken. KPN wil veel voorkomende vragen via oplossingen op de website afvangen. Uiteindelijk kom je dan bij het tel. nummer. Een keuze die niet door iedereen wordt gewaardeerd.


hallo @KPN Waardeloos zeg op zijn minst wat er aan de hand is. Ik moet nog aangesloten worden en dat is misgegaan, ook niet tevreden maar ik zeg wel wat er aan de hand is.


Reageer