Skip to main content

Al jaren abonnement bij KPN. Compleet. Internet, TV, Mobiel. Nu krijg ik een prachtig aanbod van Ziggo. Op hetzelfde moment zie ik ook een sterke aanbieding van KPN voor nieuwe klanten. Niet dat ik dat wil maar als vaste klant vind ik een presentje op zijn tijd een waardering voor vaste klanten. Kan ik wat verwachten van KPN?

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid

Hallo @Snakies , KPN heeft voor september/oktober weer van alles voor vaste klanten:

Kadootje van KPN: september & oktober | KPN Community

KPN doet dus regelmatig iets leuks voor vaste klanten.

 


Hallo, ik zag een aanbieding voor nieuw lid ,een sonos box van rond de 390 euro, waarom krijgen wij niet eens zoiets als waardering voor  Vaste klant,

vriendelijke groeten klootschieter 


Helaas zijn ze allemaal zo ziggo doet ook niks voor vaste klanten.

mits je ze belt met opzeggen.

dit heeft KPN ook trouwens hoor als je ze belt kan je er altijd wel wat uithalen.


Wees maar blij dat je die niet krijgt want dan zouden alle 2.5 miljoen klanten die moeten krijgen.  Kosten zullen voor kpn dan toch al snel zo'n 400 miljoen euro zijn.


Hallo maar beste Joep ik bedoel hier mee doe eens een keer iets leuks voor je vaste klanten


Hallo, ik zag een aanbieding voor nieuw lid ,een sonos box van rond de 390 euro, waarom krijgen wij niet eens zoiets als waardering voor  Vaste klant,

vriendelijke groeten klootschieter 

Ik zag die enkel voor nieuwe zakelijke klanten voorbij komen…


 

Hallo, ik zag een aanbieding voor nieuw lid ,een sonos box van rond de 390 euro, waarom krijgen wij niet eens zoiets als waardering voor  Vaste klant,

vriendelijke groeten klootschieter 

Dat zou dan wel betekenen dat je hier vervolgens alsnog zelf voor betaalt omdat dit ergens van betaald moet worden. Met andere woorden: het maandtarief gaat omhoog. Iedere klant heeft al sinds jaar en dag de optie om bij het aangaan van het abonnement een welkomstaanbieding te kiezen. Of dit nou bestaat uit korting of een cadeau, de keuze is er. Langdurige klanten belonen is leuk maar zoals ik al zei betaal je hier uiteindelijk zelf voor. 

 

Hallo, ik zag een aanbieding voor nieuw lid ,een sonos box van rond de 390 euro, waarom krijgen wij niet eens zoiets als waardering voor  Vaste klant,

Ik zag die enkel voor nieuwe zakelijke klanten voorbij komen…

De Sonos Move is een welkomstaanbieding binnen de propositie voor KPN CM, dus consumenten en KleinZakelijk. Voor de zakelijke markt (ZM) zoals KPN EEN is deze actie er niet.

 

Hallo maar beste Joep ik bedoel hier mee doe eens een keer iets leuks voor je vaste klanten

Dat gebeurd ook, bijna iedere maand zijn er de ‘Kadootjes van KPN’, in december zijn er vaak extra dingen als dubbele data op mobiel en volgens mij ook kosteloos het Pluspakket op tv. Als je echt iets zoekt in de richting van gratis spullen of kortingen dan moet ik je teleurstellen, geen enkele provider die ik ken werkt op die manier. We kunnen best met zijn allen 10 euro per maand meer betalen en wel die cadeautjes krijgen maar dan geef ik die 10 euro per maand liever uit aan iets anders waar ik zélf voor kies.