Skip to main content

Waarom ben ik nog niet aangesloten??

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Dag @H.postma ik raad je aan de klantenservice 0800-0402 te bellen.  Voor storingen kan dat 24 uur per dag.


Beste @H.postma, welkom! Het advies van Joep1965 is top! Echter zie ik dat jij al gebeld hebt. En de sms klopt helaas niet. De plandatum staat op 6 september en dat betekent dat je per die datum aangesloten wordt. Heb je momenteel nog diensten via een andere provider?


Bedankt voor reactie Marcia,

Toch wel raar dat ik een email (bijlage) en sms gekregen heb met de datum van vandaag...…

 

Mvg Henk


Dat bericht van de datum van gisteren kwam omdat dat de origineel geplande datum was, @H.postma. Zo te zien is er gisteren 's middags, voordat je dit topic aanmaakte, telefonisch contact geweest met de klantenservice en is daarbij een installatiemonteur ingepland voor de 6e. 

Dat is de reden dat de planning is veranderd, doordat de monteur is ingepland is de installatiedatum daarmee gelijk getrokken. Als er gisteren geen afspraak was gemaakt voor een monteur was de planning hetzelfde gebleven en had je gisteren aan kunnen sluiten.


Nu snap ik er helemaal niets meer van. 


Het is de bedoeling dat u het aansluiten gewoon zelf doet. Lukt het u niet? Dan kunt u KPN bellen on een monteur. Dat is wat u gisteren gedaan heeft. 


Kan je vertellen wat je precies niet snapt @H.postma? Dan kunnen we voor je kijken of we het kunnen ophelderen 🙂