Skip to main content
Beantwoord

Waarom betaal ik nog steeds voor mijn al opgezegde abonnement?

• March 16, 2021
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb sinds 2 maanden mijn abonnement bij jullie opgezegd en ben overgestapt naar een andere provider . Vorige maand heb ik nog betaald en ging ervan uit dat dit met de maand opzeg termijn te maken heeft. Echter is er nu weer wat afgeschreven en uit de factuur kan ik niet halen waarom dit is. Ik hoop hier snel antwoord op te krijgen. 

mvg,

R

Beste antwoord door Maurice85

Facturatie ziet pas als een abonnement is afgelopen als de einddatum is verstreken, daardoor kan het dat u een factuur ontvangt wanneer uw abonnement als is afgelopen, de maand erop krijgt u dan met de eindnota het teveel in rekening gebrachte abonnementsgeld teruggestort.

Het beste kunt u even bellen met KPN 0800 0402, zij kunnen dan met u meekijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 16, 2021

Facturatie ziet pas als een abonnement is afgelopen als de einddatum is verstreken, daardoor kan het dat u een factuur ontvangt wanneer uw abonnement als is afgelopen, de maand erop krijgt u dan met de eindnota het teveel in rekening gebrachte abonnementsgeld teruggestort.

Het beste kunt u even bellen met KPN 0800 0402, zij kunnen dan met u meekijken.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 17, 2021

Hi @Rza, is het inmiddels gelukt om de situatie opgehelderd te krijgen met één van mijn collega's van de telefonische klantenservice?

Als ik nog iets voor je kan doen hoor ik het uiteraard graag! Zou je dan ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?