Skip to main content
Beantwoord

waarom eenmalige kosten?

• March 1, 2021
  • 1 reactie
  • 87 keer bekeken

Arijanne
Nieuwkomer

Ik heb weer eenmalige kosten van €20 moeten betalen voor internet thuis. Wat is hiervan de reede?

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedemiddag @Arijanne en welkom! 

Zo zonder klantgegevens is het voor mij gissen, maar je kunt het zelf nakijken op de factuur: eenmalige kosten staan vermeld onder het kopje “Eenmalig”. Voorbeelden van eenmalige kosten kunnen zijn: eenmalige kosten voor apparatuur, monteurskosten, aansluitkosten of herinneringskosten.

Als ik een gok mag wagen, gok ik dat het om herinneringskosten van een 2e herinnering gaat: deze zijn namelijk €20,-. Check het op je factuur en onze uitleg over ons incassotraject. Kom je er niet uit, dan hoor ik het graag van jou!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • March 2, 2021

Goedemiddag @Arijanne en welkom! 

Zo zonder klantgegevens is het voor mij gissen, maar je kunt het zelf nakijken op de factuur: eenmalige kosten staan vermeld onder het kopje “Eenmalig”. Voorbeelden van eenmalige kosten kunnen zijn: eenmalige kosten voor apparatuur, monteurskosten, aansluitkosten of herinneringskosten.

Als ik een gok mag wagen, gok ik dat het om herinneringskosten van een 2e herinnering gaat: deze zijn namelijk €20,-. Check het op je factuur en onze uitleg over ons incassotraject. Kom je er niet uit, dan hoor ik het graag van jou!