Skip to main content

Hier  precies het zelfde verhaal , eerst oude afkoppelen en dan met de oude naar post nl locatie om de nieuwe te halen … 

 

wat een belachelijke vertoning , Kpn vertrouwd zijn jaren oude klanten niet . 
sorry hoor betaal een hoop geld aan kpn , en over t algemeen is de service prima … maar hier slaan ze de plank finaal mis …. 
 

dus hoge bobo’s van kpn , het nieuwe modem ligt  op post nl punt … kijk maar hoe je t weer terug krijgt … ik ga naar een andere provider … 

 

maar ook dat vinden totaal niet intressant , zo blijkt als je dat aangeeft…. Tja ach dan is sat maar zo is de reactie aan de telefoon …

  

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

​​​Dag @deman72    ,

Maar als een modem gaat omruilen,  zal er toch met de huidige wel wat mis zijn?Wat heb je dan te verliezen?

Daarnaast kan KPN veel modems opnieuw inzetten door ze terug te vragen, en op deze manier is het gegarandeerd dat ze een modem terugkrijgen. Scheelt KPN weer geld en dus uiteindelijk ook de klant.Daarnaast is dat natuurlijk veel milieuvriendelijker

Ik denk trouwens dag meerdere providers dit principe hanteren,  dus overstappen heeft dan geen enkele zin.Alleen van Ziggo en Budget Alles in 1 weet ik dat ze een modem direct naar je adres sturen en dat je de oude pas later terug hoeft te sturen.En het risico om zonder internet te zitten is dan groter, was bij mij ook het geval. 


Hoi @deman72 en welkom hier op ons forum!

Jammer om te lezen dat je hierom besluit over te stappen naar een andere provider. Het heeft alleen echt niks te maken met 'geen vertrouwen hebben in onze klanten'. Persoonlijk vind ik dat een hele negatieve benadering, het spijt me dat ik het zeg. Ik kan eigenlijk niks toevoegen aan wat @martijn197108 ook al aangeeft. 


Hallo

waar kan ik oude internet modem sturen?


Hallo

waar kan ik oude internet modem sturen?

Hallo @Yaseen zie onderstaande link:

Terugsturen | KPN


Bij mij kreeg ik eerst het nieuwe modem bij omruil.

Het was ook niet zo dat het oude modem helemaal niet werkte, moest alleen vaak gereset worden.

Dus nieuwe modem eerst in huis, omgeruild en oude modem in zelfde doos terug.

 


Bij mij kreeg ik eerst het nieuwe modem bij omruil.

Het was ook niet zo dat het oude modem helemaal niet werkte, moest alleen vaak gereset worden.

Dus nieuwe modem eerst in huis, omgeruild en oude modem in zelfde doos terug.

 

Hallo @JWBokx de standaard procedure bij KPN is nieuwe apparatuur ophalen, meteen oude inleveren, dit om te voorkomen dat de huurapparatuur in het illegale circuit terecht komt en dat het eventueel op een correcte manier gerecycled kan worden door KPN.