Skip to main content

Ik snap dat er wel eens een storing is.

Echter een degelijke internetprovider zorgt voor automatische uitwijk naar een ander datacenter wanneer uit een health-check blijkt dat een een resource stuk is; een tweede server in een ander datacenter zou het verkeer dus direct moeten overnemen. Dit geldt in principe ook voor bekabeling, dit zou redundant moeten zijn uitgevoerd.

 

Maar goed… geen uitwijk dus.

Dan vraag ik me alsnog af wat er allemaal stuk kan gaan als een storing al 4,5 uur duurt en net krijg ik te zien dat het nog wel langer kan gaan duren. Daarom vind ik het transparant en sympathiek als KPN ook de aard van de storing vermeldt.

Ik kan me voorstellen dat Stedin de boel stuk kan maken in de grond met de aanleg van nieuwe buizen. Laat het ons dan ook even weten graag! Beetje hetzelde als de treinconducteur niet zegt waarom de trein al 4 uur stil staat…. dat er een storing is begrijpt iedereen wel. Wij mensen willen weten waar we aan toe zijn, de klanten daarmee automatisch ook ;)

 

Greetz

Rik

Hoi @rikfrombarendecht, 

Ik kan mij voorstellen dat je baalt van de storing. Ik heb helaas zo niet meer informatie hierover beschikbaar. Maar als er werkzaamheden in de grond heeft het vermoedelijk daar mee te maken. 

Ik hoop in ieder geval dat het niet lang meer duurt. Ik had je graag meer informatie gegeven, maar ik kan er nu niet meer van maken.