Skip to main content

Er is/was een actie dat een potentiĆ«le klant gratis 2 Superwifi krijgt indien er een nieuwe abonnement afgesloten wordt. Wij zijn sinds 2012 trouwe klant. Waarom is een dergelijke actie niet voor trouwe klanten van toepassing. Wij zitten hier met beroerde wifi en wellicht dat superwifi uitkomt biedt. Als trouwe klant dien je er ā‚¬ 199,00 voor neer te tellen. Nu met Cotrnavirus en iedereen thuis dient te werken, wordt beroerde wifi irritant. Wellicht nu een moment om over te stappen naar een andere provider waar zonder extra kosten wel goede wifi beschikbaar is.

Admin: bericht afgesplitstĀ en nieuw topic aangemaakt.

HoiĀ @jezusĀ 
Ten eerste krijg je als klant korting en betaal je ā‚¬149,- voor de super wifi.
Ten tweede krijgen nieuwe klanten het ook niet gratis, het was -of- de super wifi -of- 6 maanden korting.
Maar dat soort aanbiedingen zijn er om nieuwe klanten binnen te halen, jij hebt toen je abonnee werd ook een aanbieding gekregen toch?
Ā 


Ik sluit mij bij het antwoord van huistijger aan. Het klopt dat dit een actie is die gericht is op nieuwe klanten. en nieuwe klantenĀ Ā hebben dan inderdaad een keus tussen een kortingsperiode of een set SuperWifi punten. Ik begrijp dat het niet leuk is maar de meeste klanten hebben aan het begin van hun abonnement een korting gekregen. Ik kan je deze dan ook helaas niet aanbieden.Ā 


Heb je de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login Bij slecht wifi kan je zomaar 2 experia wifi's krijgen. Geheel gratis. Ze moeten wel bekabeld worden aangesloten op de experiabox.


Leuk dat dit een actie is maar trouwe klanten die je al jaren hebt hebben daar dus niks aanĀ 

dit betekend dus dat ieder jaar over stappen naar een andere provider beter is voor je portemonneeĀ 

wifi is hier ook niet al te bestĀ 

in de woonkamer waar het modem staat heb je 10 meter erlangs al bijna geen signaal meerĀ 

optie van KPN is om een monteur te sturen a50 euroĀ 

sorry maar ik vind dit geen oplossing als nieuwe klanten gratis super WiFi krijgenĀ 

als het allemaal zo goed zou werken waarom dan super WiFi voor nieuwe klantenĀ 

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 


Hallo @PatrickvsĀ , zo aantrekkelijk is die actie ook niet, meer een sigaar uit eigen doos, je kunt als nieuwe klant namelijk kiezen voor een aantal maanden korting op je nieuwe abo OF de ā€˜gratisā€™ wifi dingen.

Als je kiest voor het laatste betaal je die dingen in feite gewoon zelf.


KPN zegt dat je overal in huis goede wifi krijgt. Nou dat is dus niet zo . Het is gewoon belabberd bij mij op de slaapkamer. En als je dan leest dat nieuwe klanten deze wifipunten gratis krijgen . Ik kan dus beter mijn abonnement opzeggen en daarna weer een nieuw abonnement aanvragen ?Ā 

KPN beloofd goede wifi , nou dan wil ik ook goede wifi!!

Ā 

Met vriendelijke groet van een ontevreden klant.

Frans Willems

Ā 


KPN zegt dat je overal in huis goede wifi krijgt. Nou dat is dus niet zo . Het is gewoon belabberd bij mij op de slaapkamer. En als je dan leest dat nieuwe klanten deze wifipunten gratis krijgen . Ik kan dus beter mijn abonnement opzeggen en daarna weer een nieuw abonnement aanvragen ?Ā 

KPN beloofd goede wifi , nou dan wil ik ook goede wifi!!

Ā KPN beloofd in de reclamecampagne goede wifi en dat is gericht op de superwifi. Maar heb je de WiFi Manager in de KPN thuis app al eens gedaanĀ @Franskuh? Misschien kom je wel in aanmerking voor Experia Wifi in bruikleen, deze dienen bedraad aangesloten te worden en dan zal je wifi verbeteren. Of je hieraan voldoet bepaald de wifi manager.

Opzeggen is ook een optie, maar daar is de voorwaarde van dat je minimaal 6 maanden geen klant van KPN mag zijn om aan de voorwaarden voor gratis SuperWiFi te voldoen.Ā 


Nou dat is wel zo!! Vaak krijg je gratis de experia wifi's als je Wi-Fi onder de 20mbt/s is. Die sluit je bekabeld aan en je hebt geweldig Wi-Fi!!! Heb je de wifimanager al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Ik ben klant vanaf 1979 bij KPN!!!!Ā  Ben iedere maand met alles erop en eraan incl. mobiel bijna 150 euro per maand kwijt. Nu heb ik achterbuiten geen goede wifi ontvangst en wil graag gratis super wifi.

Als ik nu klant zou worden krijg ik het wel en zeg ik na een jaartje op dan heb ik ze lekker verdiend. Ik ben nooit overgestapt, betaal overal voor, maar ik vind dit schandalig. Heb er diverse gesprekken over gevoerd en een medewerker vertelde mij dat het kwam door de stalen constructie van de overkapping. Terwijl die helemaal van hout is! Van een ander moest ik van alles opmeten. Nou ik wil het graag simpel houden en gewoon ook een gratis wifi voor buiten erbij. Ik ga geen extra geld neertellen voor iets wat ik bij een andere provider gratis kan krijgen of als nieuwe klant bij KPN kan krijgen. Ik ben hier heel erg boos om. Kennissen die een straat verder wonen hebben het wel gekregen een poos geleden. De ene medewerker verteld mij dat deze niet meer gemaakt worden een ander verteld mij dat dit niet draadloos is. Ik krijg constant andere verhalen om mij af te poeieren (althans zo voelt het). Ik heb altijd hoog opgegeven van de service van KPN maar helaas is dat nu ver te zoeken.


Het beste is elk jaar overstappen, maar als je dat niet wil kan je ook bellen naar KPN en aangeven dat je wil overstappen. De retentie-afdeling kan je dan plotseling, op magische wijze, toch nog een goede aanbieding geven. Klanten behouden boeit KPN niet, ze maken liever hoge acquisitiekosten voor nieuwe klanten.

Hoewel, ik ben een nieuwe klant en zou 11 maart mijn internet krijgen maar word nu alleen maar aan het lijntje gehouden. Hopelijk krijg ik na 3,5 maand ook een keer internet als nieuwe klant van KPN.


Reageer