Skip to main content

Goedemorgen,

Mijn internet ligt er nu zeker 20 uur uit. Ik wil concreet weten of het plannen van een monteur nu toegevoegde waarde heeft.

Ik weet nu alleen dát er een storing is en thats'it. Via de website verneem ik dat de KPN verbinding correct verloopt en dat er bij mij thuis een probleem is. Dan doorloop ik alle "stekker eruit"-stappen die het probleem bij mij niet oplossen. Mij wordt aangeraden een monteur in te plannen.

Via de klantenservice verneem ik van een bandje dat "het probleem in mijn regio nog niet is opgelost, dat ik het beste kan ophangen en wachten tot dit wel het geval is". Dat geeft mij het idee dat het voor een monteur nog te vroeg is en dat het probleem wellicht niet bij mij thuis ligt.

Meer inhoudelijke informatie zou mij een beter beeld geven. Dat mis ik op de site. Als ik straks alsnog een monteur moet laten komen, terwijl ik dat nu ook al zou kunnen doen, dan kost mij dat extra tijd zonder internet (en ja...daar ben ook ik best afhankelijk van, zeker in deze tijd). Ik wil ook niet een monteur voor niets laten komen.

Ik snap de efficiency die KPN nastreeft. Ik ervaar hem hier wel als overtrokken en hij gaat ten koste van mijn eigen  eficiency. Ik heb geen idee waar ik rekening mee moet houden of wat ik zelf kan/moet doen en kan dan nergens terecht. Geen fijn gevoel. 

Vraag dus: wel /geen monteur? En met wie overleg ik dat?

Dank alvast voor uw reactie.

Vr. Grt

Anne

 

Hoi @AnnekeWM 

Bel 0800 0402 en zeg ik wil graag een medewerker spreken.
Dan krijg je iemand aan de lijn met wie je kunt praten/overleggen.


Welkom bij ons op het forum @AnnekeWM. Als je bij het bellen naar 0800-0402 een bandje hoort dat er een storing is bij jou en dat die nog niet is opgelost, zal een monteur niets helpen. Dan ligt het probleem buitenshuis en moet het centraal opgelost worden. Dat je het bandje hoort betekent dat de storing bekend is en er aan gewerkt wordt. Als je jouw adres invult op onze storingspagina, zou je er dan ook een melding van moeten zien. Je kunt je daar ook aanmelden om op de hoogte te worden gehouden van de storing, zodat je bijvoorbeeld een sms'je krijgt als het verholpen is.


Hallo Jasper en Huistijger,

Dank voor de reacties. Ik heb idd net iemand gesproken en helaas wordt er niets aangegeven wat mij helpt in mijn eigen planning. Ik zal het moeten afwachten. Tot vanavond 18.00 uur, of langer, want een verlenging is mogelijk. Een monteur nu betaal ik zelf, maar heeft dus ook geen nut begrijp ik van jou Jasper.

Erg vervelend deze situatie, maar ik zal het er mee doen.

Fijne dag!


Ik snap dat het een vervelende situatie is zonder de verbinding inderdaad! Ik hoop dat de storing zo snel mogelijk verholpen wordt maar het is afwachten zoals je al zegt. Er wordt gelukkig al aan gewerkt begrijp ik.
Zelf een monteur inplannen heeft inderdaad geen nut, die komt dan bij jou en constateert dat deze storing er is en dat is het enige wat hij dan kan doen. Dat is zonde.