Skip to main content

Goedemorgen,

In juni kregen wij melding (via de post) dat jullie (KPN) een gratis upgrade van 200 mbit naar 1 Gbit/s zouden leveren. Ik heb er nog een foto van gemaakt 😀 Vorige week kreeg ik melding dat de nieuwe bundels zouden starten. Ik neem aan dat dit de nieuwe internetsnelheid is, maar hiervan merk ik nog niks. Ondanks het resetten van de Experiabox en de glasvezelbox. 

Kortom, blij gemaakt met een sigaar uit eigen doos, of toch niet?

Ha @E.Me.Marketing, wat vreemd dat het nog niet in orde is gemaakt! Ik stuur je een privébericht, wil je daarop reageren?


@E.Me.Marketing ik heb nog niets gehoord van mijn collega en ben er opnieuw achteraan gegaan. Ik hou je op de hoogte!


Hallo,

 

Ik heb nu inmiddels een tijdje niks gehoord, ondanks een aantal privé-berichten en de pogingen om e.e.a. recht te zetten. Ik zit nog steeds te wachten op de upgrade van 200 Mb naar 1 Gb, zoals via de post bevestigd. Heeft iemand anders een idee van wat ik kan verwachten?


Hoi @E.Me.Marketing, excuses voor de vertraging! Marcia is op het moment met vakantie. Vandaar dat je geen reactie hebt gekregen op privéberichten. Die kunnen wij ook niet inzien, waardoor ons ook niet duidelijk was dat dit nog liep. Marcia heeft navraag gedaan, en daar is inmiddels een antwoord op. En helaas is het niet mogelijk om deze upgrade bij jou uit te voeren.

De mail voor de aanbieding heb je in juni ontvangen. Wij maken de selectie van klanten die een aanbieding zoals dit krijgen echter al in het voren. En het verzenden van de mail gebeurt dan later. Wat er, helaas, tot kan leiden dat mensen in de tussentijd een abonnementswijziging doen waardoor de aanbieding niet meer mogelijk is. Dat is wat er bij jou is gebeurt. Jij bent eind april overgegaan naar een nieuwe abonnementsvorm, en daar is deze upgrade niet op van toepassing.


Beste @Erik_ ,

Dank voor je reactie. Ik zie nu pas dat er een reactie geplaatst was. Ik vind het een vreemd verhaal, zeker gezien mijn eigen werkervaringen:

  • Duurt het werkelijk 2 maanden of meer voordat een mailing verzonden wordt na een selectie? Dat is wel heel lang voor dit soort selecties. Sterker nog, die mogen slechts een paar dagen of max. een week oud zijn gezien de huidige tijdsgeest
  • Hoezo is mijn abonnement veranderd en daardoor het aanbod via de mailing niet meer geldig? Ik heb een duurder abonnement voor TV afgenomen (KPN+) en de internetverbinding is nog keurig 200Mb zoals daarvoor. Ik zie geen verband met het feit dat het aanbod daardoor niet meer geldig zou zijn. En al helemaal niet gezien de strekking van de mailing: we zijn blij met u als trouwe klant en dus verhogen we 200Mb naar 1 Gb…. Ik heb er nog een mooie foto van.

Ik heb dus heel sterk het gevoel dat ik blij ben gemaakt met een dooie mus. Ben ik dus niet blij mee, absoluut niet. En nee, een opmerking als ‘daar kunnen wij niks aan doen’ is niet afdoende hier.


En toen was het angstvallig stil...


En toen was het angstvallig stil...

Dat TV+ abonnement is een nieuw abonnementsvorm. Vandaar dat de aanbieding niet meer geldig is. Het maakt daarbij niet uit, dat je dezelfde snelheid hebt gehouden, het gaat om het abonnement dat je hebt.

 

Neemt niet weg dat ze dit wel in de mail hadden mogen vermelden.