Skip to main content

Ondanks dat er twee koperparen binnenkomen, kan ik maar tot 100 Mbps gaan bij KPN. De adressen om mij heen kunnen wel weer tot 200 Mbps bestellen. Voldoet mijn aansluiting ergens niet aan waardoor dit niet mogelijk is? 

 

De 100 Mbps haal ik verder zonder enige problemen, maar sneller is altijd leuk natuurlijk. 

Hallo @vangendenloos 

Ook al komen er bij jou twee aderparen binnen, is het niet gezegd dat ze ook allebei aangesloten zijn in de wijkkast/centrale. Kijk eens op deze link Fourstack en vul daar jouw postcode/huisnr. in. Wat is er aangegeven bij bonded koper?

Laat hier een screenshot zien, maar zonder jouw postcode te laten zien.


Beste @vangendenloos 

Wat zegt het op deze site: KPN Fourstack


@RBxx zo te zien was jij eerder. 😂😉


De screenshot van Fourstack. Er staat een streep bij Bonded Koper/DSL, dus niet aangesloten mag ik dan van uitgaan? 


@vangendenloos ik denk eerder dat dit de mededeling is dat het op jou adres niet kan, helaas!


De screenshot van Fourstack. Er staat een streep bij Bonded Koper/DSL, dus niet aangesloten mag ik dan van uitgaan? 

 

Er is kennelijk maar één aderpaar aangesloten en dan is pairbonding niet beschikbaar.


Bij ons hier ook 2 aderparen, bij een meting bleek dat die na een paar 100 meter stopt, ws omdat dat aderpaar ooit is gebruikt voor een huis wat er later tussen is gebouwd.

Ondanks dat er twee koperparen binnenkomen, kan ik maar tot 100 Mbps gaan bij KPN.

“maar” 100 !

Op de glasvezel hier heb ik (dacht ik) 80, geen enkel probleem, een incidenteel groot bestand duurt ietsje langer, maar ja, ik hoef er niet aan te slingeren of zo.


Onder bepaalde omstandigheden is ook op één aderpaar meer mogelijk. 
Indien Vplus techniek beschikbaar is (zoals bij mij thuis😊) ziet het plaatje er zo uit.

Ik maak er trouwens geen gebruik van, voor mij is 100Mbit/s meer dan genoeg.