Skip to main content

Hallo,,

ik had een afspraak gemaakt op 2 dec 2022 omdat mijn wifi qua wachtwoord niet werkt, afgesproken dat de monteur op 3 dec 2022 tussen 10 uur tot 12 uur langs zou komen. 

ik heb erop gewacht hij is niet gekomen, ik  ben om 12 uur gaan bellen na 10 minuten eindelijk iemand aan de lijn, en gevraagd waar de monteur blijf, deze medewerker gaf aan dat de monteur ,was uit gelopen, naar een half uur, en dat hij mijn daarna zou bellen? waarop ik vroeg waarom gebeurt dit niet eerder, om mijn even te bellen, ik zit te wachten? en ik graag ook een email wilt ontvangen van deze melding, de medewerker zei dat hij dit ging doen? Niets ontvangen natuurlijk?

KPN wat gaat hier nu verkeert? jullie melden altijd, als de storing niet aan KPN ligt ,dat de kosten van de monteur (circa 70 euro kost ) de klant zou moeten betalen. maar nu komt de monteur helemaal niet? hoe gaan we dit nu oplossen ik ben 😪halve dag kwijt dit kost mijn (circa 100 euro)😪 wie gaat dit betalen?

nu na 17 uur heeft de monteur nog steeds niet gebelt? hoelang moet ik wachten of hoe gaan we dit nu oplossen?😪😪een zeer teleurgestelde KLANT😪😪

 

 

Hallo,,

ik had een afspraak gemaakt op 2 dec 2022 omdat mijn wifi qua wachtwoord niet werkt, afgesproken dat de monteur op 3 dec 2022 tussen 10 uur tot 12 uur langs zou komen. 

ik heb erop gewacht hij is niet gekomen, ik  ben om 12 uur gaan bellen na 10 minuten eindelijk iemand aan de lijn, en gevraagd waar de monteur blijf, deze medewerker gaf aan dat de monteur ,was uit gelopen, naar een half uur, en dat hij mijn daarna zou bellen? waarop ik vroeg waarom gebeurt dit niet eerder, om mijn even te bellen, ik zit te wachten? en ik graag ook een email wilt ontvangen van deze melding, de medewerker zei dat hij dit ging doen? Niets ontvangen natuurlijk?

KPN wat gaat hier nu verkeert? jullie melden altijd, als de storing niet aan KPN ligt ,dat de kosten van de monteur (circa 70 euro kost ) de klant zou moeten betalen. maar nu komt de monteur helemaal niet? hoe gaan we dit nu oplossen ik ben 😪halve dag kwijt dit kost mijn (circa 100 euro)😪 wie gaat dit betalen?

nu na 17 uur heeft de monteur nog steeds niet gebelt? hoelang moet ik wachten of hoe gaan we dit nu oplossen?😪😪een zeer teleurgestelde KLANT😪😪


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Heb je wel een afspraakbevestiging gekregen via de email?


nee!!! maar na het bellen, was het wel bekent bij de KPN dat de monteur inderdaad zou komen op 3dec 2022.

 


Geen bevestiging via email, dan komt er geen monteur. 


Even terug komende op jou vraag qua afspraakbevestiging van  de KNP mag ik ervan uitgaan dat ze dit toesturen van uit de KPN? maar dit gebeurt NOOIT? omdat ze weten dat ze een claim om de oren krijgen.

ik heb ook gevraagd aan de medewerker van KPN een e-mail testuren omtrent deze klacht dit zou hij gelijk doen van deze klacht (is niet gebeurt) natuurlijk bang voor de claim en in opdracht van KPN natuurlijk.. erg jammer dat het zo moet gebeuren. En nog steeds geen Monteur gebelt nu bijna 17.55 uur 3-12-2022


KPN stuurt ALTIJD een bevestiging van een monteursafspraak. 


Kesteren.. daar mag je wel vanuit gaan maar lees nu eerst wat ik schrijf inplaats  teblijven tehameren op bevesting..LEEEST wat ik schrijf.…

 


Dat klopt niet, dat met die claim, kpn stuurt een bevestiging,  krijg je die niet dan heeft de medewerker op een verkeerde knop gedruk of helemaal niets gedaan , misschien dat wel in gespreksnotitie geschreven,  maar dat is geen afspraak. Tijdens het gesprek krijg je meteen een bericht, via email en sms. Gebeurt dat niet dan niet ophangen en wachten tot het gebeurt.


Kesteren je heb een mooi verhaal maar zo is niet gebeurt  ik heb een sterk vermoeden dat jij de kpn vertegenwoordig


Maar je hebt geen bevestiging gekregen,  dus dan komt er niets. Ik heb geen betrekking met kpn, ben er wel klant. Ik heb wel voor Ziggo gewerkt, daar werken ze op dezelfde wijze.


Dus als je monteur wilt, zul je nogmaals moeten bellen en dan eisen dat ze een bevestiging versturen. Wil je dat niet  dan komt er nooit iemand. 


Wat ik niet snap.waarom reageert kpn Niet?en de monteur is er nog steeds niet geweest..goed geregeld kpn..


Wat ik niet snap, waaróm doe je niet wat ik je adviseer?


Trouwens mbt de wifi, alles resetten in de juiste volgorde, eerst modem en de wifiversterkers daarna en dan opnieuw koppelen.  Als je de modem reset moeten de wifiversterkers uit staan, anders kunnen ze een ander wifinaam teruggeven aan het modem.


Kevster, wat denk je zelf, ik heb al deze handelingen al gedaan wat jij aan geeft, ik heb KPN weer opnieuw gebelt een Email bevestig gekregen, we gaan het zien ?

 


Trouwens mbt de wifi, alles resetten in de juiste volgorde, eerst modem en de wifiversterkers daarna en dan opnieuw koppelen.  Als je de modem reset moeten de wifiversterkers uit staan, anders kunnen ze een ander wifinaam teruggeven aan het modem.

Die andere WiFi naam komt uit de systemen van KPN. Het zogenaamde "motive" systeem. Daaruit worden de WiFi instellingen geladen na een reset.

Inloggen vanaf een bekabeld aangesloten pc of laptop op mijnmodem.kpn of 192.168.2.254 en u kunt de instellingen inzien.

Hier kunt u een monteur voor laten komen. Maar dit zal waarschijnlijk een betaalde monteur worden aangezien het geen storing is.


Eindelijk de monteur is geweest, ik had dus gelijk!!!! dit is ook bevestig door de monteur, als je modem gaat resetten dan veranderd de Cloud (Motor) bij de KNP alles, je wachtwoord enz.                                                                                             

Dit houdt dus in? elke keer moet je gaan kijken in je modem om je wachtwoord aan te passen!!!! omdat de Cloud van KPN alles automatie terug zet naar het oude na een resetten van je Box., anders kom je er nooit uit.. ook de dames en herren van de helpdex van KPN weten dit Niet???? deze zouden het eigelijk moeten weten.. nadat ik hier op de forum bedweter zag voorbij komen, bleef ik geloven hoe ik het zag. mensen blijf in je zelf geloven ondanks wat andere zeggen.