Skip to main content

Wij gebruikten altijd alleen internet, zönder kabel.

Was al die tijd €25, . maar sinds 3 maanden is het € 7,85  duurder geworden.

Internet valt vaak weg, dus 2 dingen die niet kloppen.

 

M.v.g.

Wij gebruikten altijd alleen internet, zönder kabel.

Was al die tijd €25, . maar sinds 3 maanden is het € 7,85  duurder geworden.

Internet valt vaak weg, dus 2 dingen die niet kloppen.

 

M.v.g.

Hallo @P.V. op de factuur kun je precies een specificatie zien van wat er is berekend en als je die factuur vergelijkt met de vorige factuur, die blijkbaar nog wel goed was, kun je meteen het verschil zien en als het dan niet klopt even aan de bel trekken via 0800 0402.

Succes.

 


Ik heb mijn oude Telfort provider niet kunnen traceren, dus kan ik ook geen inkijk nemen in mijn factuur.

Hoe kom ik daar? 

Ik kan alleen inloggen vppr mobiel bellen.

 

 


U zit nu bij KPN u dan kunt u via mijnKPN zien wat er op de laatste factuur staat. Als je bij Telfort nog een Telfort ID hebt aangemaakt kan je die nu gebruiken om in te loggen bij de MijnKPN.


Hallo @P.V., welkom. 

Is het gelukt om de facturen en daarmee dus de oorzaak van de prijsstijging te achterhalen? 


Nee ik zei al dat de facturen van vast internet niet op KPN staan. Vroeger kreeg ik gewoon een papieren overzicht. van Telfort. En omdat ik nu een probleem heb moet ik naar jullie bellen tegen betaling? 


Nee ik zei al dat de facturen van vast internet niet op KPN staan. Vroeger kreeg ik gewoon een papieren overzicht. van Telfort. En omdat ik nu een probleem heb moet ik naar jullie bellen tegen betaling? 

Nee, gratis. Via 0800-0402. Geen telefoonnummers via Google opzoeken hé. Nooit doen.


Nog een voordeel bij kpn. Gratis ks nummer.  


Hoi @P.V.

Je ontvangt de facturen nu per mail, of je kan jouw klantnummer koppelen aan MijnKPN om alle facturen in te zien.