Skip to main content

Ik wil graag mijn bestaande alles in 1 abonnement aanpassen en kan nu kiezen voor Hussel. Wanneer is via Mijn KPN kies voor Hussel 200 incl 2 TV ontvangers, Spotify Family, Pluspakket dan betaal ik 83,98 per maand. 

Kies ik hetzelfde product als “nieuwe” klant dan kost me dat 76,99 en krijg ik bovendien een welkom kado. 

Wat gaat hier fout? Of betalen vaste trouwe klanten meer?

Ik wil graag mijn bestaande alles in 1 abonnement aanpassen en kan nu kiezen voor Hussel. Wanneer is via Mijn KPN kies voor Hussel 200 incl 2 TV ontvangers, Spotify Family, Pluspakket dan betaal ik 83,98 per maand. 

Kies ik hetzelfde product als “nieuwe” klant dan kost me dat 76,99 en krijg ik bovendien een welkom kado. 

Wat gaat hier fout? Of betalen vaste trouwe klanten meer?

Trouwe klanten betalen niet meer. De tarieven zijn voor nieuwe en bestaande klanten exact hetzelfde. Nieuwe klanten krijgen een welkomstcadeau of korting. Dat zal jij ook gehad hebben destijds. Als bestaande klanten ook cadeaus krijgen zal dat toch betaald moeten worden dus gaan de tarieven omhoog. 

Het verschil wat jij noemt (€6,99) zit hem in het Puspakket. Dat is voor elke Husselklant gratis. Dus ook voor jou


Hallo @Roger_ het gaat nergens fout, jij bent een bestaande klant die zijn pakket aanpast en wordt door KPN niet beschouwd als nieuwe klant. Toen ik van Telfort overging naar KPN, werd ik ook als bestaande klant gezien.

Bestaande klanten krijgen ook cadeaus, zoals bijv. 5.00MB data in december, gratis film kijken en verder maandelijkse aanbiedingen.

 


Dat verschil komt door het Pluspakket, die krijg je gratis bij Hussel voor Thuis als je ook mobiel hebt van KPN, helaas wordt dit nog niet goed weergegeven in MijnKPN. Het prijsverschil is precies het maandbedrag van het Pluspakket.


Bedankt voor de reacties. Zou fijn zijn als KPN de app de correcte prijs laat weergeven zodat ik mijn abonnement kan aanpassen. 


Bedankt voor de reacties. Zou fijn zijn als KPN de app de correcte prijs laat weergeven zodat ik mijn abonnement kan aanpassen. 

Dat zal op korte termijn ook gebeuren neem ik aan. Het gratis Pluspakket bij Compleet is nog maar kort geleden geïntroduceerd, maar je hebt er dus wel recht op (mits je aan de voorwaarden voldoet natuurlijk).