Skip to main content

Vandaag de 17e zou er een monteur langs komen vanuit KPN. Door een niet tijdige levering van het KPN pakket heb ik vannochtend dus KPN moeten bellen om de monteur op een later/ander tijdstip te laten langskomen. De eerst volgende mogelijkheid was a.s. vrijdag. nu zit ik al 3 weken zonder internet en had ik geen zin om nog een keer een week te moeten wachten. Werk zelf in de IT dus heb de modem op de al eerder geinstalleerde NT kast aangesloten inclusief alle kabeltjes stelt weinig voor. Ik log in op het draadloosnetwerk om op mijn Modem om mijn SSID aan te passen en mijn verbasing schetst dat ik geen verbinding heb tot het internet. Zojuist gebeld en kreeg ik te horen dat ik hier percé op een monteur moest wachten tot activatie. Is er geen enkele andere mogelijkheid om de lijn gewoon open te zetten? er wordt met smart op gewacht en na 200GB mobiele data verbruikt te hebben in de tussentijd wordt het erg vervelend om zolang te moeten wachten op 1 stap... 

Volgens mij moet de monteur in de wijkcentrale een stekkertje op het juiste poortje steken... dat kunnen ze niet vanaf afstand.Â