Skip to main content
Hoi. Ik wil 100mb glasvezel aanleggen, maar als ik de postcode check doe, krijg ik de melding "glasvezel is niet beschikbaar op uw adres". Maar als ik mijn huisnummer leeg laat, staat er dat glasvezel beschikbaar is tot 1 GB. Help alstublieft.Postcode met glasvezel is 4**** (********) en postcode zonder glasvezel is 4**** (************)

 

Admin: Gegevens verplaatst i.v.m. privacy. 

 

Het leeglaten van het huisnummer zou normaliter een foutmelding "Vul een bestaand huisnummer in.” of  "Huisnummer is verplicht”. Kunt u eens via beide links kijken wat ze aangeven?

Wanneer een andere postcode wel kan bestellen maar uw postcode niet, dan zou dit kunnen zijn omdat er nog geen glasvezel in uw straat is aangelegd, er nog geen glasvezel naar uw woning is aangelegd, de postcodecheck nog geen update heeft ontvangen op het moment dat glasvezel is aangelegd.

Sowieso is de postcodecheck leidend, mocht de website van KPN Netwerk NL ook niets vermelden over beschikbaarheid maar ze wel bezig (geweest) zijn met glasvezel, dan is afwachten tot de postcodecheck een update ontvangen heeft, wellicht het enige dat u op het moment kunt doen.


Hallo @Tiaan S ik weet niet waar je dit getest hebt, maar zowel bij www.kpnnetwerk.nl als bij www.kpn.com MOET je tevens een huisnummer ingeven anders kun je niet eens verder.