Skip to main content
Beantwoord

Waarom is glasvezel nog niet geïnstalleerd?

• April 14, 2021
  • 7 reacties
  • 74 keer bekeken

Vraag: waarom is het glasvezel nog niet geïnstalleerd,het draad houd op 20cm boven de straat???

*admin: afgesplitst

Beste antwoord door HansaanZet

@Hein Hooiveld  En de rest in uw straat, steekt het daar ook nog boven het maaiveld uit ? Zo ja, dan komt er binnenkort een bericht uw kant op dat de glasvezelkabel in uw woning kan worden  afgemonteerd en kunt u daar online toestemming voor geven.Hoogstwaarschijnlijk wordt deze dan in de meterkast gemonteerd. U plaatst dit bericht op het forum van KPN de provider, dus ik neem aan dat de glasvezel ook door KPN NetwerkNL wordt aangelegd op uw adres ? Dit zijn echter 2 verschillende bedrijven al doet de naam KPN anders vermoeden. Bij opvragen status van de glasvezel kunt u kijken op Welkom bij KPN NetwerkNL | Home. wat ik vreemd vind is dat u schijnbaar geen berichtgeving over glasvezel heeft ontvangen van KPN NetwerkNL ?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Antwoord
  • April 14, 2021

@Hein Hooiveld  En de rest in uw straat, steekt het daar ook nog boven het maaiveld uit ? Zo ja, dan komt er binnenkort een bericht uw kant op dat de glasvezelkabel in uw woning kan worden  afgemonteerd en kunt u daar online toestemming voor geven.Hoogstwaarschijnlijk wordt deze dan in de meterkast gemonteerd. U plaatst dit bericht op het forum van KPN de provider, dus ik neem aan dat de glasvezel ook door KPN NetwerkNL wordt aangelegd op uw adres ? Dit zijn echter 2 verschillende bedrijven al doet de naam KPN anders vermoeden. Bij opvragen status van de glasvezel kunt u kijken op Welkom bij KPN NetwerkNL | Home. wat ik vreemd vind is dat u schijnbaar geen berichtgeving over glasvezel heeft ontvangen van KPN NetwerkNL ?

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • April 17, 2021

Hoi @Hein Hooiveld, leuk dat je actief bent op het forum!

Is jouw vraag met de reactie van @HansaanZet beantwoord? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag van je! :blush:

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • April 19, 2021

@Hein Hooiveld Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 20, 2021

KPN zegt sluiten je je installatie aan maar de glasvezel is niet eens binnen in de meterkast??

*admin: verplaatst naar je eigen topic

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 20, 2021

Ligt de kabel buiten bij de voordeur? 

*admin: meeverplaatst

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 20, 2021

Hoi @Hein Hooiveld 
Even bellen met 0800 0402 en zij zorgen dat er een monteur komt om die kabel naar binnen te brengen en aan te sluiten.

Forum|alt.badge.img+10

@Hein Hooiveld  U heeft in een topic van 5 dagen geleden deze vraag ook al gesteld. U bent toen verwezen naar KPN NetwerkNL hiervoor. Heeft u daar al contact mee gezocht ?