Skip to main content

 

Waarom is mijn abonnement niet beëindigd KPN?

Ik zag dat de einddatum van mijn KPN abonnement naderde en heb toen telefonisch contact opgenomen om mijn abonnement te beëindigen.

Dat was mogelijk want er geld een opzegtermijn van een maand, KPN heeft toen nog een (teleurstellend) aanbod gedaan om mij te behouden als klant maar daar ging ik niet op in.

Ik zou, zoals er werd aangegeven, de 24 van Juli afgesloten zijn…

Tot op heden heb ik geen enkel verandering waargenomen (email, retour doos) en heb nu nog steeds internet en tv van KPN?

Inmiddels heb ik weer telefonisch contact opgenomen en men weet van niets, heb weer duidelijk gemaakt dat ik het huidige abonnement wil beëindigen.

Voor het geval dat men weer van niets weet heb ik het ook via mijnkpn de opzegging aangeven.

Wat is er fout gegaan en betekent dit dat ik nog een maand dient te betalen???

Hallo @Ka PN zolang je geen bevestiging per e-mail of anderszins van KPN hebt ontvangen loopt het abo gewoon door met de opzegtermijn van 1 maand.

 


@JanD Ben je een medewerker van KPN?

Inmiddels ben ik daar achter gekomen, de vraag was waarom? en moet ik nu nog een keer de maandelijkse kosten betalen?

Graag reactie van KPN a.u.b. want telefonisch zijn ze te druk blijkbaar (37min in de wacht).


Geen bevestiging,  geen beëindiging,  klinkt wat kort door de bocht, maar het is helaas zo. Toch bellen, en pas ophangen als je bevestiging per email en/of sms hebt ontvangen, en nee ik ben geen KPN medewerker, maar weet gewoon hoe dit soort zaken werken en geef graag adviezen. 


Hallo @Forumgebruiker PN ik ben géén medewerker van KPN, maar een forumlid, net als jij.

Vul in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer(s), laatste 4 cijfers IBAN in, dan komt een moderator, lees KPN-mewerker, er binnenkort op terug. Dat kan een paar dagen duren. Bellen via 0800 0402 gaar sneller of via Twitter of via Facebook.

 


Hoi @Forumgebruiker PN . Welkom op het forum.

Neem nooit genoegen met een mondelinge afspraak.  Dat zeg ik niet om mijn collega's in diskrediet te brengen. Soms werkt een systeem niet mee of is er een misverstand en dan is het essentieel om een afspraak ook zwart op wit te hebben. Zonder bevestigingsmail met datum van de opheffing is er namelijk geen opzegging. 


Nog steeds geen antwoord KPN?