Skip to main content

Hallo,

 

Wanneer komt KPN en haar medewerkers afspraken na?

 

De afgesproken abonnementskosten voor thuis en mobiel, wijken al een paar maanden af van wat ik in eerste instantie ben overeengekomen met KPN.

 

Rickert, Claudia en Angelo zijn niet met oplossingen gekomen en beloven terug te bellen óf mailen. Allebei niet gebeurd. 
 

Ik ga er vanuit dat KPN nu zelf actie onderneemt en contact met mij zoekt.

Welkom op het KPN forum, @Ties076. De abonnementskosten wijken dus af van de overeenkomst. Je hebt al meerdere malen contact met ons opgenomen, helaas zonder succes. Logisch dat je het hier probeert. Ik kan niets beloven, maar ik kijk graag of ik hierin iets voor je kan betekenen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


@Denise_ 

 

✅ 


Bedankt voor het invullen van jouw profiel.

Laten we beginnen met mobiel. Ik zie dat je op 17 en 18 mei contact met ons hebt opgenomen voor het wijzigen van jouw mobiele abonnement. Je had Zorgeloos Premium en bent teruggegaan naar Zorgeloos Standaard. Het contract is hierbij niet gewijzigd, alleen de bundel en de prijs van het abonnement. Over eventuele afspraken over de abonnementskosten kan ik helaas niets vinden. Daar het om een wijziging van jouw huidige abonnement gaat, is er ook geen nieuw contract om op terug te vallen.

Op 21 juni heb je opnieuw contact met ons opgenomen om navraag te doen over de factuur. Daar lees ik dat je afgesproken zou hebben dat de abonnementskosten € 27,50 per maand zouden zijn. Mijn collega Claudia, die je op 18 mei ook geholpen heeft, heeft hierop € 2,00 korting aangezet in het systeem, waardoor je nu op € 27,74 per maand uit komt. Lager dan dit gaat het niet worden, in verband met de inflatiecorrectie.

Dan het thuis abonnement. Ik zie dat je op 9 maart een bestelling hebt geplaatst. Je hebt daarbij gekozen voor Hussel 100 Mbit/s voor € 47,50 per maand. Je hebt daarbij gebruik gemaakt van gratis SuperWifi als welkomstactie. Nu betaal je alleen meer voor jouw abonnement. Dat klopt. Per 1 juli zijn onze prijzen gestegen. Hierover hebben we onze klanten vanaf 3 mei per e-mail of per brief geïnformeerd. Meer informatie over de prijswijzigingen vind je in dit topic:

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd.


Dit is geen oplossing. Ik ben al niet tevreden over jullie service, waar ik eigenlijk jaren lang wél tevreden over was. Nu niet meer. Een proactief telefoontje is teveel gevraagd. 
 

Hoe lossen we het op?


Ik vind het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze service, @Ties076. Ik heb je in mijn vorige bericht uitleg gegeven op de vraag waarom jouw factuur hoger is dan je had verwacht. Ik kan het alleen niet anders maken, het is zoals het is. Ik laat het hier dan ook bij.