Skip to main content

Wij hebben een abonnement voor 200 mbs. Up en download

Nu is deze snelheid al in geen maanden meer behaald. Mag ik svp een credit nota zodat we voor de 100 betalen ipv de gefactureerde 200mbs. of wanneer krijg ik weer waarvoor ik betaal. 
Ik vind dit een zeer kwalijke zaak. 

ook compleet ruk dat je dit via dit forum moet vragen i-v dat je een e-mail kunt sturen. Slecht. Zo ga je niet met je klanten om. 

Mailen doen de meeste grote bedrijven niet meer. Logisch want tussen de belangrijke mails zitten er vaak honderden haatmails en allerlei rommel. De snelheid die je nu haalt is dat gemeten met een bekabelde pc of laptop of Wi-Fi? Heb je je eigen netwerk al gecontroleerd? Een niet  goed werkende switch of een gebroken ader in één van de kabels kan al dit soort problemen geven. Of een connector die niet helemaal goed is. Welk modem heb je?


We hebben bekabelde ubiquity versterkers beneden en 1 op de zolder. Altijd probleemloos 200 gehaald met WiFi in de keuken op zolder de 1e verdieping en in de woonkamer. Nu al enkele maanden niet meer. 
verder hebben we glasvezel en van de modem heb ik een foto meegestuurd. 
ik vind het erg raar. 

 


In februari is het berg afwaarts gegaan

 


Meet eens bekabeld. Rechtstreeks op de Experiabox. Welke snelheid haalt u dan?


Nee hoor is niet raar. Het servicelampje brandt oranje. Dus is er wat aan de hand!! Wil je alle aangesloten randapparatuur verwijderen, modem resetten en kijken wat er gebeurt. Voor je het modem weet aanzet eerst het glasvezelkastje 2 minuten van de stroom halen.  Laat  even weten hoe dat afloopt. 


Welkom op ons forum, @Yfke71! Wij zijn inderdaad niet bereikbaar per e-mail, maar je kunt jouw vraag altijd hier stellen op het forum. Ook kan je ons telefonisch bereiken op 0800 0402, je kunt ons vinden op social media (Facebook en Twitter) én je kunt met ons chatten! Om met ons te chatten kies je op onze servicepagina een onderwerp en klik je vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten. Genoeg manier om contact met ons op te nemen. :smile:

Dat terzijde! Je ervaart problemen met jouw internetverbinding en daar wil je graag een oplossing voor, heel begrijpelijk. Ik zie dat je van @Joep1965 al tips hebt gekregen. Heb je deze nog opgevolgd? Ik ben benieuwd of dit tot verbetering van jouw snelheid leidt.