Skip to main content

Goedemiddag,

Volgens een check zie ik dat BVDSL beschikbaar is op mijn toekomstige adres (postcode en huisnummer staan in mijn profiel):

Nu ben ik aan het inventariseren en wil ik een abonnement gaan afsluiten helaas zie ik dat ik bij KPN geen BVDSL kan aanvragen maar dat hij de snelheid van de normale VDSL aanbiedt. Is dit een fout? Hoe kan ik alsnog de BVDSL aanvragen?

Ik verneem het graag.

Groeten,

Naud

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


Mogenlijk bied KPN het momenteel niet aan ivm corona. Maar ik weet niet hoe de stand van zaken momenteel is.


Hallo @Naud, helaas bieden we op dit moment geen BVDSL aan. Dit in verband met corona en de maatregelen die daardoor gelden beperken we op dit moment de reisbewegingen van onze monteurs. De focus ligt op het verhelpen van storingen en het aansluiten van nieuwe abonnementen. Helaas dat laatste niet op bonding voorlopig. 


Hoi @Jeroen_dB, dank voor je antwoord! Stel ik neem nu een normale VDSL verbinding af en de Corona maatregelen worden afgeschaald, is het dan alsnog mogelijk om naar BVDSL te upgraden?

Verneem het graag!


Zeker kun je zodra de maateegelen worden afgeschaald en wij weer pairbindong gaan aanbieden jouw aansluiting laten aanpassen naar BVDSL. Als het kan op jouw aansluiting dan bieden wij het straks weer aan. 


Zeker kun je zodra de maateegelen worden afgeschaald en wij weer pairbindong gaan aanbieden jouw aansluiting laten aanpassen naar BVDSL. Als het kan op jouw aansluiting dan bieden wij het straks weer aan. 

 

Goedenavond,

We zijn een tijdje verder, zou een KPN medewerker mij kunnen vertellen wat inmiddels de mogelijkheden zijn?

Alvast bedankt!


Goedenavond,

We zijn een tijdje verder, zou een KPN medewerker mij kunnen vertellen wat inmiddels de mogelijkheden zijn?

Alvast bedankt!

Tegenwoordig kan er gewoon weer pairbonding aangevraagd worden. Het makkelijkste is om je abonnement te upgraden naar een 100Mbps-abonnement via MijnKPN. Dan volgt er een dezer dagen een mailtje om een monteursafspraak te maken.


Mijn abonnement heeft de 100/10 upgrade al, dus die optie proberen gaat hem niet worden.

Inmiddels is DELTA ook lekker aan het flyeren voor glasvezel. Zou fijn zijn als KPN toch iets voor mij kan betekenen 🙂!


Goedemiddag @Naud, ik zie dat je al de maximale snelheid van wat leverbaar is op jouw adres haalt. Er is maximaal 82mbit haalbaar via de koperverbinding en bij metingen wordt dat afgeleverd vanuit de wijkcentrale. Inmiddels is jouw verbindingstype vectoring vdsl. Bonding gaat geen verbetering geven.Â