Skip to main content

Goedenavond,


Officieel ben ik sinds vandaag gebruiker van KPN (1Gbit internet en tv+) . In de afgelopen dagen heb ik al gereageerd in dit topic en omdat ik pas echt sinds vandaag aangesloten ben heb ik contact opgenomen met de klantenservice van KPN. 

Helaas deed de helpdesk medewerkster alsof haar neus bloed, en niet op de hoogte was van de actie. Nou sorry hoor, als je nu een nieuw abbonement afsluit is dat gewoon één van de opties. Lijkt mij dat als je bij de klantenservice van KPN werkt dat je dit dan nog wel weet.

 

Werd alleen gezegd dat als ik ook mobiel bij KPN afsluit dat ik dan entertainment korting krijg, en daar was ik inderdaad van op de hoogte. Daar overigens ook al de actie misgelopen met extra MBs, omdat ik aan het wachten was om aangesloten te worden door KPN Netwerk. (Ben dus wel van plan dit alsnog te doen icm met nieuwe S22)

 

Ik begrijp echt wel dat je soms acties mis loopt en jammer dan, maar kom op KPN dit is dag 1 van mijn abbo, moet er nou echt zo moeilijk gedaan worden? Lijkt me geen fijn begin van een relatie, en hoop toch echt op een beetje tegemoetkoming.

 

Hallo @eas0 ,

 

Kennelijk heb je het abonnement afgesloten voor de livegangdatum. (11 april 2023) 

Ja, dat is zuur. Helaas werkt dat zo bij heel veel bedrijven. Soms zit het mee, soms zit het tegen.  

 

bron : https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen#info

 

Overige voorwaarden

  • Combidealkorting is niet van toepassing als je online zelf een combinatie samenstelt die overeenkomt met de combinatie van een Combideal. Combidealkorting geldt ook niet voor abonnementen die zijn afgesloten voor de livegangdatum. 
  • Deze voorwaarden gelden als je vanaf 11 april 2023 een KPN Combideal van KPN afneemt. De KPN Combideals zijn: * Ultrasnel 1 Gbit/s internet + Netflix

Ja maar dit slaat toch nergens op? Aangezien mijn abbo pas gisteren is begonnen heb ik 14 dagen herroepingsrecht dat gaat in op de aansluit datum. Dus ik heb nog het recht om te annuleren...


Ja maar dit slaat toch nergens op? Aangezien mijn abbo pas gisteren is begonnen heb ik 14 dagen herroepingsrecht dat gaat in op de aansluit datum. Dus ik heb nog het recht om te annuleren...

Dan doe je dat toch en vraag je je abo opnieuiw aan @eas0 

Bij AH kan ik als de bonus geldt t.e.m. vandaag er niet morgen om vragen. Dan is er weer een nieuwe actie.

 


Ja maar dit slaat toch nergens op? Aangezien mijn abbo pas gisteren is begonnen heb ik 14 dagen herroepingsrecht dat gaat in op de aansluit datum. Dus ik heb nog het recht om te annuleren...

Dan doe je dat toch en vraag je je abo opnieuiw aan @eas0 

Bij AH kan ik als de bonus geldt t.e.m. vandaag er niet morgen om vragen. Dan is er weer een nieuwe actie.

 

Dit is appels met peren vergelijken, of sluit jij een contract af bij het halen van een pakje boter?

 

Dit is meer als, ik bestel iets voor volgende week om op te halen bij de AH, en kom het tegelijk met iemand ophalen die niet voorbesteld heeft, maar de ander krijgt er wel iets leuks bij en ik niet.

 

 


Dit is appels met peren vergelijken, of sluit jij een contract af bij het halen van een pakje boter?

Theoretisch is er inderdaad sprake van een koopovereenkomst bij het kopen van een pakje boter.

Het contract is de kassabon.

AH heeft geleverd, ik heb afgenomen en betaald.