Skip to main content

Ik vind het bijzonder vreemd dat je niet per mail je vraag kan stellen. Er wordt alleen een telefoonnummer getoond maar mijn ervaring is dat je uiteindelijk een flink bedrag kwijt bent aan belkosten. Ik wil dat niet. Ik wil gewoon iets vragen per mail. Het is bijzonder klantonvriendelijk. 

Hallo @Bereikbaarheid 

Als je KPN belt op het nummer 0800-0402 is dat helemaal gratis.
Gebruik vooral geen 0900 nummers, die je op internet vindt.
Die zijn niet van KPN en kosten veel geld (zo'n €1,00 per minuut).

Zoals bij veel andere bedrijven is KPN klantenservice niet bereikbaar via e-mail.

Wat is je vraag? We helpen je graag hier op het klantenforum.


Ik heb dit nr al eens gebeld nav een storing die uiteindelijk bij KPN lag en moest toen veel geld betalen. Ik wil dit niet meer. Er moet toch een andere mogelijkheid zijn om klantvriendelijk te zijn? 

 


Klantonvriendelijk @B ? Dat is hoe je het bekijkt.

Van vele bedrijven ken ik het precies andersom: dat je alleen nog maar kunt mailen en helemaal niet bellen.
Dat vind ik pas klantonvriendelijk.
Voordeel van bellen is de dialoog, dat door gerichte vragen jouw probleem meteen kan verholpen worden.

Veel succes!


Iemand veel geld afhandig maken is pas onvriendelijk. 

 


Hoi @Bereikbaarheid , dan heb je niet (zelf) 0800-0402 gebeld, want dat nummer is gratis.

Heb je soms KPN opgezocht en vervolgens op een button geklikt met    Bel KPN    ?
Dan zat daar een duur nummer achter verstopt.


Nee hoor, gewoon het 0800 nr..

Dan gaan ze je doorverbinden zonder dat je dat wil en dan ga je flink betalen. 


Sorry, maar ik blijf het oneens met je. 0800-0402 is gratis, hoe vaak ze je intern ook doorschakelen.

Maar kunnen we je hier op het klantenforum misschien helpen?
Veel klanten, veel kennis en ervaring en ook KPN moderators zijn hier aanwezig.