Skip to main content

Ik ga verhuizen, eind november is de overdracht. Natuurlijk wil ik zo snel mogelijk internet en tv in mijn nieuwe huis. Ik heb aangegeven dat ik vanaf de datum van overdracht internet en tv wil hebben. Nu is de afspraak ingepland op de juiste dag, maar te vroeg, namelijk nog voor de overdracht plaatsvindt. Ik wil dus een monteur op dezelfde dag, maar later, in de middag. Ik kan als opties voor nieuwe afspraak alleen kiezen voor dagen voor de overdracht. En verder zijn er geen mogelijkheden. Wast nu?

Dan is er dus voor later op die dag simpelweg geen monteur beschikbaar. Als het niet later op de dag kan moet je dus een latere datum kiezen.


Dank voor je reactie, probleem is dat ik kan geen latere datum kiezen, alleen een eerdere. Blijkbaar zijn er vanaf eind november en in december en januari helemaal geen monteurs beschikbaar. 


Ik ben inmiddels naar een KPN XL winkel gegaan, daar heb ik de afspraak wel kunnen verzetten naar een later moment op dezelfde dag. Vreemd dat het op die manier wel kan, maar digitaal niet. 


Reageer